Monday, April 20, 2009

日本之旅 1st day (18-29March2009)

3月18號~日本之旅正式開始!
我一個人由KLIA飛往新加坡同其它人集合~

由於某种原因~好早就到咗機場!
冷清的可怕~唯有一個人乘搭無人駕駛漫遊機場~


漫遊完,時間依然尚早~
無聊到~~無聊到~~數飛機起飛!

終于等到飛機喇~

其實另一隊嘅已經到達新加坡喇~而我先要出發咋!


一到步就要飛的返屋企放咗啲行李,再飛的趕去會合佢地!好趕......
一會合,我就必須充當導遊嘅工作(點解會咁架??)

第一個景點~榴蓮藝術館(哈哈哈....因爲呢幾個景點我最熟悉不過)

新加坡“滨海藝術中心”(Esplanade)+世界最大嘅摩天輪

新加坡標記"魚尾獅"

咁多次到訪新加坡,我都希第一次到訪魚尾獅。
如果今次唔係充當導遊身份,都唔知我幾時先會到訪!

呢張相純粹本人鍾意個feel啫~

老細未黎得切換衫喎~~呵呵呵





夕陽無限好........呀~~~~

下一站East Coast食海鮮

浪漫+溫馨嘅場面~~

斯里蘭卡嘅大蟹~

隻蟹真係有條女攞嘅咁大隻架!!

新加坡最出名嘅黑椒蟹~~(都好辣下,對我黎講)

誇張到呀! 個蟹鉗仲大隻過嘅鉗呀~~

仲長過隻碟呀~

清蒸老虎班~

馬拉盞炒通心菜

檸檬雞~

5個人,4餸1海鮮炒飯,啱啱好飽飽~~

原本明明寫住個套餐係送蜜瓜西米露架??
點解出咗個噴煙絲瓜糖水架??

不知不覺又一日,返屋企休息一下,準備第二日飛往日本嘅行程!

1 comment:

Onnzila said...

又再飛, 又有好料食!
真幸福!