Tuesday, August 11, 2009

灣仔茶室@新加坡IMM

七月二十號星期一,盡盡女友責任!
接老細放工一齊用晚餐~哈哈哈
(有冇陰謀架?接得老細放工點會冇陰謀喎~嘩哈哈哈哈)
第一個陰謀咪就係食老細之前介紹過嘅炸雞翼囖!

間響IMM嘅灣仔我以前食一次,但未有機會品嘗到~
今次一定要食到!XD

奶茶+雪糕+涼粉

都幾正架!

老細碗蝦雲吞麵

老細淨係嗌咗雲吞麵,
因爲。。。。。。。
因爲。。。。。。。
因爲佢要留肚幫我食嗮我所嗌嘅炸雞翼同芝士焗飯~

老細話呢啲雞翼,好搶手架~夜啲就冇架喇!

但我食咗,就覺得ok...夠脆口!

我嘅芝士焗囃菌雞脾飯+例湯

芝士。。。。。。。

好正嘅芝士焗飯~味道濃郁~雞脾超滑~~ 仲好大腕呀!

全場係咪我碗芝士焗囃菌雞脾飯最大碗呢?所以老細醒目,知我肯定食唔嗮!嘻嘻嘻

第二個目的係乜??
咪就係陳豪7點半會到達IMM 3樓做宣傳囖~
7點3上咗去"目及""目及",但人群不多~~原來不單只有陳豪,仲有Laughing哥,郭羡妮同佘詩曼....我倆諗諗下都係算唔等!都係返歸休息比較舒服啲~
哈哈哈慶幸冇等,因爲佢地都係玩遲到一族!8點先到~~(係有去嘅FD講嘅)