Friday, September 11, 2009

7月25號~老婆很快要嫁人了!

好耐冇Update Blog喇~ 得兩個原因 :~
一 ;懶
二;忙囖~
忙完之後咪懶囖~
睇下望下~個日期先到7月,要Update到date to date真係要一段時間呐~~

回望7月25號~

望望呢一Set化妝工具~~

再望望老婆Jeesy化上妝嘅樣~



Set頭個樣~~

Ok!冇乜大問題~勁靚女!
呢一日全部時間俾嗮佢,完全冇白費到,我咁遠水路趕回來~~
呢一日係女方請客.....自助餐!

返到屋企,由我同老婆Tracy再幫佢收拾少少殘缺嘅妝~當堂搶鏡有神嗮喇!

咁靚嘅新娘子~梗係個個爭住同佢影相喇!(我連攝影師都要充當埋添~)















醉醉地嘅新郎哥,但仲識得行入黎影相~
我都要影~

假瀑布,深6尺架呢~

N年冇見嘅好姐妹,失望係佢冇帶佢嘅3個玩具俾我玩~

小美人(新娘子嘅妹妹)~~我日日都俾佢電親的

舊年飲完你地結婚嗰餐,今年好快就可以食到你地嘅紅雞蛋喇!恭喜恭喜~

睇下班友仔幾hea~~

醉酒哥哥依然記得影相要擺Pose~

再黎多個V手勢~

兩位靚老婆~嗰個haizz...日日都咁忙!

黎番個正式嘅先~

3色頭~~hahahaha









依然覺得老婆好似影緊畢業相~~

咁靚嘅老婆點可以錯過個人寫真呢?哈哈哈
Go~去相~~~

























咁好兄弟嘅?唔通佢地有路?

勁親密屋企人的合照











點可以少咗大合照呢~Say Cheess!

臨走前~影返張合照先~

eh.....老婆jessy你做乜呀??你想點呀??

啤酒功夫?
哦~原來要我同老婆Tracy不醉冇歸。。。。

你睇老婆Tracy個樣幾無奈~~老婆Jessy幾開心!!

我: 點?點搞?
老婆Tracy: 可以點喎??飲喇。。。。

黎個合巹交杯酒~

乾...................................杯~

睇老婆Jessy幾開心~

乾咗~~終于可以走得!!咁玩都玩到半夜點幾!
開心~快樂~醉了~攰了~睡了~~ZZZzzzZZZzzzZZZzzzZZzzZZzzZzZz...

2 comments:

Onnzila said...

幾時到你? XD

angie said...

你先架~~我唔爬頭架!XD