Saturday, March 6, 2010

地球暖化-ing....我曬到變燒豬!!



由於地球暖化的太快~~
快到35度嘅天氣都可以令人感覺上熱到43度~
相差成8度呀!

點可能唔變燒豬喎~
(都難怪我全家都熱到病嗮喇!~開頭以爲自己体抗力強唔會中蕉,點知都逃不過!
最可憐係我亞嫂大住個肚發高燒,燒到入厰!)

你地諗下開盡16度個冷氣房都感覺上似溫室~
我又點可能有心情寫blog丫~~

(個Blog好似舊年8月嘅野都未寫嗮!)
個天幾時先可以低於35度呀!!我都已經學乖冇開24小時嘅電腦喇!你仲想點呀???

4 comments:

Onnzila said...

燒乳豬值錢d...

angie said...

你咁老~~乳豬都冇你份變喇!!

Onnzila said...

乳豬都冇你份jeh!

angie said...

我先得個18咋喎~ XD