Tuesday, October 12, 2010

今日的主題曲!無盡空虛

連續好幾日失眠~全因身體不適~
每當我想好好訓時,都發覺我左邊手腳勁脛骨抽痛到令人無發入眠~~
連黑眼圈都出嗮黎喇!


而今日唔知點解心靈深受打擊(我承認我連佢電話都唔想接)~~
之後個腦袋好自然地不停唱住~~~

"為何在這裡 疲倦像半醉 曾在這空間 跟你相擁抱 只有唏噓的追憶 無言落寞地落淚 誰在這晚裡 放縱與他溫馨 無盡空虛 似把刀鋒靜靜穿過心窩 WOO"

之後用返個腦諗深一層個歌詞嘅意思................................
先發覺原來同我個心情係Match到爆!!!!!!!但可以點呀!?
咪又係只可以凴歌寄語給自己個心靈~~haizzzzzzzzz

我到底是什麽??
終于明白呢句"心在哪裡~人就在哪裡!!"嘅意思!!

發覺自己好聽叫樂天~~唔好聽叫蠢鈍如豬!(點解我可以蠢到,乜都唔知,乜都唔覺)
後知後覺~~原來我已經係最後一個!





Beyond-無盡空虛



作詞:黃家駒 作曲:黃家駒 主唱:黃家駒


為何在這裡  疲倦像半醉
曾在這空間  跟你相擁抱

* 只有唏噓的追憶  無言落寞地落淚
誰在這晚裡  放縱與他溫馨

**無盡空虛  似把刀鋒靜靜穿過心窩  WOO
期待的愛  怎麼一生總不可碰到  WOO

仍然在這裡  無力像半醉
誰令我的心  此際多冰冷

(REPEAT * ** )

No comments: