Monday, November 30, 2009

8月份の3in1

好耐都冇親手做野食黎效勞自己個胃喇!!!
手癢口癢~~就連個連續3日翻轉廚房喇!!

勁肚餓嘅20號抄完成個雪櫃得雞髀,咁就一于是但淹個黑胡椒粉雞髀叮黎食喇!

萬萬冇諗過是但淹下蠔油,醬油,麻油&黑胡椒粉咁叮一叮都可以咁香咁野味架喎~~

失手在可能醬油放多咗少少,淨食雞髀就會覺得咸,配飯就Ok嘅~

車!!都砌唔出個心形嘅~~~


21號嘅街市見到好多蜆~~心癢手癢!買咗佢地返歸~

睇佢地幾生猛~~

係咪有隻死咗呀??

嘩!!生猛到呀!!

kep住我手指甲死都唔放呀!!真係我越郁佢就越緊!kep到我手指甲都扁咗呀~此有此理!今晚睇你地點死~~~~
講真啲蜆真係好難處理,勁多沙~~~~~洗唔乾淨獲獲都食沙

清蒸蜆(死得開心嗎?? Kep我手指甲咁過癮丫喇!)

清清地嘅蓮藕湯

清Sap手工面綫~(打算撈蜆汁or撈蓮藕湯)


兩人份都Over咗~~


22號冇野煮,雪櫃又係得雞扒咋~~
突然我哥見我煮野~又要一份喎!

就整個韓國公仔麵

+白斬雞扒+生熟蛋再加兩條菜~~

而我見到清蒸兩隻白斬雞扒有咁鮮甜嘅汁~~

一於整碗白斬雞扒汁撈公仔麵~XD

一樣都係白斬雞扒+生熟蛋再加兩條菜~~

但我依然覺得我嘅最鮮甜美味!!因爲夠嗮原汁原味~

正呀!!

2 comments:

Яeiki said...

果個啦啦夾到咕咕痛唔痛架?? haha 

angie said...

唔知喎~~
下次你買黎試下,話我聼喇!!快~~XD