Tuesday, November 24, 2009

Let's Go HoneyMoon~010809

2009年8月1號~要不是係我老婆Jessy嘅大日子!
我睇我同我老婆早已響熱浪島~游水,曬太陽,聼Rock Band Show喇~
但我都話囖~~老婆大過天,連Paul X 家強嘅演唱會都會放棄囖~
何況只不過係熱辣辣嘅沙灘Rock Band Show~
(其實吸引咗我咁多年,真係希望明年有機會去到個熱辣辣嘅Rock Show喇!)

第二日就係老婆Jessy嘅大喜之日喇!
我地呢兩個好姐妹臨時抱佛腳,買晚裝去也~~
但晚裝就買唔到,成班就去咗食甜品~~甜蜜
"HoneyMoon"咪等於香港滿記嘅英文招牌??
唔知係咪新分行呢??

啲Menu嘅甜品名真係同滿記90%相似喎~~
味道唔知係咪都相似呢??

媽咪的百合紅豆沙(RM4)
eh............請問啲百合去嗮邊呀???

我最愛的揚枝甘露(RM12)

揚枝甘露撈一撈~冇特別同驚喜~還是香港的真才實料啲~


老細的芒果紫米露(RM9)
都接受到~~但原本屬於呢碗嘅椰汁就.........無端端.............

俾老婆倒入佢碗"Hello哈囖"(RM10)内~
老婆好奇~~嗌咗碗最奇怪嘅甜品名(最慘係入邊有好多佢最不喜歡的食物)~~


芒果糯米卷(RM9)
我覺得勁差囖~~依然最愛"廣東金廚"嘅多芒糯米糍!

榴蓮班戟(RM9)
香港榴蓮班戟係綠色,芒果班戟係黃色架喎!(定係燈光+相機問題呢?)
因爲老婆極力想食同試~我地唯有奉陪到底!
真係食個梗榴蓮呀~~Ok其實唔錯嘅!

你地睇榴蓮班戟第一樣食嗮架!!

幾經辛苦終于食嗮,啲佢唔like嘅野梗係我地3個幫佢啃嗮喇!!

食飽飽,又買唔到晚裝!一于一齊去整番個*Bling*Bling*手指甲喇~~

又肥又粗嘅手唔駛問喇!

又白又瘦又夠*Bling*嘅手~

做完手指,又係時間去老婆Jessy度,開Party兼度計lu!

6 comments:

Onnzila said...

今日我地一齊回顧历史..
時間就係2009年8月1號...

angie said...

有乜問題??
好回憶黎架嘛~XD

Ving Lee said...

斋看都留口水。。。。

angie said...

咁咪去食囖!!pyramid咋嘛~~

Onnzila said...

Hong Kong 1 more nice~~ XD

angie said...

u also try b4 ar?
a lot of diff izzt?