Sunday, April 4, 2010

相識幾周年呢310809??

29號High到爆攰30號自然訓到遲一遲喇~~



你地睇連貓咪都訓到幾冧~


唔信??




你睇我連拍咗咁多張相佢都冇反應~


仲玩乜貓仔呀??係時候去拜祭五臟六腑喇~~


Let's Go~~ 去Orchard新開嘅ION搵食兼血拼去也~


大發現~ION地下嘅小食擋口搵到間95%正宗嘅たこ焼き(章魚燒),


透過玻璃窗睇佢地毫唔客氣地...豪放滿到泄嘅包菜同勁大粒嘅章魚須!


SGD$4.80 = 6粒價錢都公道嘅~因爲值得!





你地睇~~幾大塊八爪魚連蔬菜都見到架!!



食完たこ焼き不如黎個雪條囖!!



嗱!!幾大個雪條~唔食死都肥死!!


行幾個鐘就勁攰所以兩人決定買外賣返屋企填肚就算啦!!




我仲會有啲乜呀~~咪又係買我最愛嘅いくら+とびこ+かに+鮭弁と



食飽玩完FB~就覺覺訓!!等聼日31號有乜好食先~~


31號星期一老細有佢去返工,我就有我繼續覺覺豬!



等佢放工我倆就一齊搭地鐵去BoonLay嘅Jurong Point!

而去帶咗我去Swensen's Cafe Restaurant 唔通今獲對我咁好~帶我去食雪糕or朱古力火鍋???

haiz....我自己發緊白日夢都知佢唔會俾我食雪糕架喇!!
佢係要請我去据扒喎~因爲我倆好耐冇据扒了~

雪糕就肯定冇得Order架喇!!唯有飲番杯Soursop ice Blended過個凍癮都好!


成杯滿一滿嘅Soursop肉!正~



老細你咁高興擧雙高V做乜??碟牛扒係我架喎!


Charbroiled Prime Rib


加多SGD$2蚊就可以加一小碗嘅炒雜菌!



嗱!!老細呢碟先係你架!!


Butter Herb Prawns

ar......啲蝦真係好新鮮,而白飯啱嗮老細呢個飯桶!

老細杯Mango ice Blended超甜

真係要狂飲Sky Juice解渴也~~


下次死都要偷黎食你度最出名嘅雪糕先得!

No comments: