Sunday, April 4, 2010

Lunar Concert: 海阔天空 Paul and Sai Wing 290809

由於時間關係+自己又再忙裏......間仲.........偷.........下..懶~~


爲由逼咁多位同我一齊由舊年8月份一齊回顧~


(自己都希望可以update到最前綫嘅!但都要睇我有冇時間)


一場我毫無準備有Show睇嘅旅程~因爲呢個旅程嘅目的係同老細慶祝相識N年日嘅,所以巴士票係7月尾已經買咗~~但偏偏向我要出發嘅前一個星期幾收到風聲話ah Paul同世榮會去到新加坡某Pub開迷你演唱會呀~~


(嗰段時間梗係發癲喇~因爲要睇下同佢地有冇緣分-即係睇巴士票時間Match唔Match到場Concert先喇!但老天依然愛我呢個傻妹,因爲啱啱好Match到28號去,29號睇Show~萬歲!!但啲飛問咗好多人,check到好幾日先知要去間Pub度排隊買架!頭痛~但依然有辦法解決嘅~~因爲我叻囖Wahahahaha



門票到手,但不到1個鐘被沒收返喇!


29號星期六夜晚8點開Show喇~~



啲Pub Show or Band Show 往往都話8點開Show......但就得個等



等..等..等..到無聊玩起自拍也~~




差唔多9點半終于有隊新加坡地道Band出黎啦~~雖然都係cover嗮啲Pop songs~


但好過乜都冇得聼~死!!




你班友仔到底要唱到幾點先到我神出場呀?(雖然你地都唔差,但我企到腳軟喇!)



唱到10點幾終于停啦~~係咪就黎到我神出場啦?



Woo~Hoo!!!!10點40分~~


我個其中一個神現身喇!葉世榮呀~~



全場馬上high起黎lu~~~



世榮萬歲~~










迷人又動人嘅唱咗幾首舊歌+當日啱啱出碟嘅新歌!



11點到第2位搖滾之神出場喇!!


全場馬上熱血沸騰咁High~~




慘!企錯位置~~呢度變成啲啤酒妹嘅出入口



將我推到一半睇條駐!


但唔緊要睇到睇唔到~啲歌依然讓我High爆!



Paul哥雖然唱得個20分鐘都high盡全場....


但又點可能忘記邀請埋世榮一齊High呢!?



世榮個笑容實在太迷人喇!





一個向右指~



一個向左指~~



全部黎個大合唱Beyond嘅經典金曲!!



型爆嘅吉他手Paul哥~~










自己影唔到偷影人地部相機~





最Rock最型最爆嘅一刻!!\m/








先唱得嗰幾首就放爆銀雪紙碎~唔係話???11點半咋喎~~


咁嘅場面點到要Encore佢地再次出場喇!都未夠喉~~



嗌咗幾分鐘你地咪又係要乖乖地出場再讓個場High到最爆點!




雖然係最後一首歌,但全場一樣咁溫馨+High爆~


12點依然要收工!!



Lunar Concert: 海阔天空 Paul and Sai Wing



Wing Drum Solo



12點出雖然high殘咗,但依然響巴士站等巴士時再黎番一張自拍!

3 comments:

Onnzila said...

由於自己懶 + 間仲忙gua ...

Onnzila said...

d相有唔打格子... XD

angie said...

衰仔冇黎就應該唔嗮打格仔!wahahaha