Thursday, May 6, 2010

註冊之後有乜做?311009

影完相都12點幾1點喇~~醫肚時間又到
今日嘅主人家請我地去咗巴生福建會館後邊嘅楊氏肉骨茶用午餐!



食物原來都不及老婆Jessy吸引!

弟弟一樣咁活潑殺死我相機!

肉骨茶
(普通級)

豬腳醋
(醋味永遠都不及自己煮嘅濃郁)

豉油雞
(全場最吸引我嘅一道餸,只雞脾真係又香又滑)

油菜
(Ok喇!唔會太油膩我就Like架喇!XD)

萬千寵愛嘅弟弟~

開餐lu~~相機自然收工架喇!
食完午餐自然係送咗老人家同細佬返屋企!
之後我地3姐妹加Sam哥哥一齊去唱K飲酒狂歡~
由於都係自己人,我梗係可以暢快咁點嗮啲Rock歌同High歌黎跳舞!
依然都係主人家sam哥哥請客!!東主有喜係開心啲架喇!多謝嗮~

2 comments:

Onnzila said...

all same step 1...

angie said...

i follow the step! wahaha