Saturday, May 8, 2010

我生日陪我者,有食雪糕食也~

生日當日我要返工,當日老細亦比我禁止返馬拉陪我!(因爲唔想佢咁奔波,連續兩星期上落坐爆個Pat Pat)
響巴生得1個鐘嘅Break,之後就要返怡保喇!!
動動腦筋~Call表弟出黎就要車去搵食~
亞媽,亞姨,表弟&我4人一齊出發也~
(另一個表弟冇得參與因爲星期1要考試!)

夢寐以求嘅雪糕餐!!因爲老細唔響度所以可以大快人心~~

表弟點嘅~朱古力爲主........對我黎講梗係勁甜喇!

我點嘅衆多啤梨同檸檬爲主......酸酸甜甜先係我嘅摯愛

又有好好味嘅脆口Waffer餅



開動~~


酸到亞媽個樣都變嗮~亞姨食甜嘅個樣梗係冇事喇!

埋單唔過百都Ok喇!因爲有Promotion~

2 comments:

Onnzila said...

kuat makan ni... =_="

angie said...

mana ada wor?
aircream nia...wont full de..wahaha
somemore got weeliam mah!! scare wat wor? wahahahaha