Monday, April 7, 2008

Beyond 25th 周年精選發售活動 with Crossfire

講真我真係諗唔透點解會搞呢個活動?又無Beyond任何一位出黎搞勢喎~但又話係張Beyond 25th 周年精選Cd 嘅首買會?但隻Cd響香港已經發售左有一段時期咗,而馬拉出咗馬來西亞版本都至少都有成個月咁耐但點解而家先做宣傳同搞發售咁奇嘅呢?真係令我拗晒頭…Haizz算啦~講到尾,我都係被Beyond個字眼朝早8點由怡保引誘到KL咗喇!響KL仲要困響車籠至少成個半鐘~淚!!


Beyond 25th周年我其實已經有咗香港版!但今次宣傳活動中首50位購買馬拉版,將會附送Beyond限量版Tee~!所以唔晒問亞貴,都知我又買多咗隻旁身喇~~好幸運地我響最尾第4件中買到一件,仲係細碼~



響咁嘅場合遇到一班熟悉嘅Beyond粉絲係好平常,但既然響我買碟時,見到有條友仔望住我,望真睇真,原來係慢行ManHand嘅主音Mc Bee.之後佢就行埋黎打咗招呼再o爹咗幾句,我地就分開&開始睇Show lu~







DJ講解番Beyond個歷史時,仲手執貓紙~


今次嘅宣傳活動~Beyond但請咗馬拉西亞嘅新晉樂隊Crossfire黎演繹兩首Beyond嘅舊作!而開始個DJ介紹出場時,仲將Crossfire個名讀咗去Crossover,


真爆笑,但如果有多幾隊bandcrossover就更加好喇!~






Seting~Seting~1~2~3~開始








Elwy @ Vocal & Guitarist






Jim Loo @ Guitarist & Backing Vocal






Shin Kairi @ Vocal & Keyboards






Jeff @ Bassist & Backing Vocal






Kit @ Drummer & Backing Vocal






Crossfire-海闊天空(re-mix & re-arrange 咗小小)




呢位粉絲哥哥好勁呀~響“歌仔估估估歌仔”嘅環節裏面10首歌估中9首,仲要係首歌嘅Intro一開就估到呀~~~真係佩服佩服~



成冊相我唯一滿意嘅相就係呢張涼響地上嘅歌詞簿~


今次如鄧明輝所言,睇Band Show見血先係最Rock~~我今次唔方唔Rock爆我喇~~!明知我驚凍,偏偏又遇著落雨~haizzz...黑女


呢次係我第一次用部新影Show~ Crossfire個動作都唔算大,但我依然係影得好差~但我今次已經係用咗手動+加深膚色同開門拍攝咗架喇~但都係起晒沙,可能我用Zoom嘅關係喇~


開始有啲喪氣~都唔知自己幾時先掌握到部機嘅技巧?有啲懷念我部已死嘅機機~


好驚~53號影唔到我自己滿意嘅相會發老脾呀~

2 comments:

Onnzila said...

擺明係要搵d FAN屎d錢.. =_=

angie said...

咁你即係話我係屎啫~!