Sunday, April 27, 2008

あかし

我就由馬拉坐到成6-7個鐘先到達新加坡~


而我老細就由印尼Jakarta坐飛機飛返新加坡都唔曬兩個鐘~haizz可憐的我!


我達屋企都成夜晚8點喇~我係餓暈,我老細等我食晚餐都到餓死~!


丟底啲行李就出街搵野食喇~


都唔知係咪我老細響印尼日日陪佢啲日本老闆食太多正嘅日本餐呢....餓到死都去到Orchard Road度食日本餐.....



終于入咗呢間日本料理あかし~好多人要等~淚





啲野食未到,我就緊係又亂影一餐喇~



一出就出我最愛嘅いくら喇~我老細咁多年都唔敢食,但呢日佢又問我到底有乜好食??


我叫佢試下~佢竟然都玩爛Gag,答咗我句:~你唔驚我一食就愛上佢,你以後就無得獨霸佢喇?


滴一滴汗~又唔係唔知佢勁驚陣味~但好奇佢竟然偷左幾粒食...仲話ok喎~無味!佢真係食咗我半件~


我一試~緊係無味喇~全部都係檸檬皮味~蓋曬我最愛嘅いくら味~淚!



我最愛嘅いくら又點可以唔影番多幾張呀~~



烏賊寿司~



佢點咗佢嘅最愛親子丼(我學煮咗幾次都唔成功!係咪應該放棄呢?)




親子丼竟然有附送炸魚肉?但真係啖啖刺!hahaha



鍋 うどん



佢啲うどん的確好彈牙~



牛焼き カルビ



啲肉好實好好味~但本小姐竟然偷咗鋪響底嘅菜食,點知原來啲汁係咸到我飛起!

3 comments:

Onnzila said...

u alway make people feel hungry... =_=

angie said...

where got?
i alway make u feel happy only...wahahaha...

Onnzila said...

=_="