Tuesday, April 29, 2008

執返條命仔

我真係大命~寻晚啱啱由怡保落返KL~


未到KL時,我媽突然話聞到窿味~問我有無聞到,我答咗可能係出邊highway臭啫,因爲開咗冷氣啲味就唔見曬~點知一分鐘之後馬上聽到怪聲~我眼望向我媽嘅駕駛位上的溫度計,見到已經到頂燒爆喇~


馬上叫我媽停車~由於係駕駛私人貨Van,個加水位係響我屎忽下邊架!好彩無燒咗我屎忽!!


話無咁快,當我扯開我個坐位時。突然前面傳出"PONG"一聲~竟然有部車撞上咗路邊嘅圍欄度~個車頭扁曬!好彩啲人無事!感覺自己都避過一劫!


水滾之時~都係一坯布咁長~~但真係好好運!!我又度過一関喇!

2 comments:

Onnzila said...

應該去庄香還神咯!

Unknown said...

u help me lo~~
happing now..wahahaha
but dunno how to use...haiz...:P