Thursday, February 21, 2008

福建人的年初九

福建人嘅習俗~就係年初九拜天公~
年八晚~遇上情人節喎~但好似與我無關~
我地做到夜晚成8點幾先趕返Howntown拜天公~
原本都唔想返架~但鬼叫我老竇落咗命令~一定要我地趕返Howntown拜神咩!
但好彩~幾攰都好唔駛我渣車~因爲有我哥~
返到屋企....都成11點幾~時間啱啱好~12點整,拜天公!




拜完都成1點幾啦~覺覺豬先啦~第二早仲要趕返怡保返工架~!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

真係啱啱遇著剛剛~原來呢日係我二叔同Auntie Ann返新西蘭嘅日子添~!
點知二叔話反正返咗黎就一齊去食最後一餐團年飯+撈生喎~
因爲每次佢一走,就隔3年後先會再返黎


年年都係同一地方食海鮮~又係椰花園~
我第一個反應就係同拉叔講~呢度嘅野好似失水準喇喎~之前我帶Friends黎食野時,啲野食凍架~
拉叔話咁快就走去Complain~而啲野食馬上正常番lu~
呢啲係咪有Complain現有進步呢??


椰酒1.5L


呢杯係我嘅椰酒~
仲記得我帶Onnz同粉絲佢地黎食野時,介紹咗椰酒俾佢地飲,而個個聞到個味道就耍手伶頭~
而今次就輪到二叔同Auntie Ann喇~
我有無飲醉??我自己都唔知~因爲我唔駛渣車,上車就一覺訓到怡保開工Lu~


撈生喇~
聽聞撈生係馬拉嘅首發地~而二叔就話我聼新西蘭嘅酒樓已經可以食到咗~
erm...唔知香港有無呢?


Ready~~


Go~~ 撈生喇~~越撈越旺~長撈長有呀~~~


轉眼間~無曬......


鹽焗雞.....清炒菜.....魚蝦蟹......全部都無影.....因爲入曬肚度喇~~
飲醉飽食~~Uncle&Auntie 一路順風啦~3年後見啦!!

No comments: