Thursday, February 21, 2008

越南之旅~自戀篇

我都話明自戀篇囖~仲有咩好講啫?睇相喇~~


好勤力呀?睇你地頂得幾耐??


似扮野多啲~~




一家5口~少咗個Model仔


無人幫我地影~我地玩自拍!!




果然夠恩愛


大佬同Doraemon(唔係我幫佢起架個名~係佢媽改架!)


我黎喇~抱抱


呢張相嘅背景就係五臺山喇~




五姑~我~大佬


無知死嘅我~後邊乜都無~一差錯腳,我應該會死得好慘~~




舞女~?Sorry係母女先啱


Doraemon當街當巷同靚女跳V字舞?


又係一張唔夠16人嘅合照


乖乖


人地影緊情侶相~隻Doraemon死都要企響側邊高V


張相係3個人架~點解後邊會多咗個細路架?


妹妹~你好銷魂




Doraemon轉行做農民??係咪想溝陳細妹呀?




3個賭神 定 3個船長??


賭神伶轉面啦~




Doraemon爸~攔到件豬腩肉~
爸爸,媽媽,Doraemon同妹妹?佢大佬去咗邊呢?咪響船内打緊PSP囖~


恩愛


加倍恩愛


二叔~你同妹妹斗大?妹妹你輸硬~


啱嚴肅嘅??唔通........傾緊國家大事?












咗3輪車~環游河内嘅Town~

1 comment:

Onnzila said...

so good.. go travel...