Thursday, February 21, 2008

越南之旅~美食篇

大家應該都聼過~"民以食為天" 第一篇緊係講食先喇~
由於我地係跟團去~所以食啲乜???我都唔知....全部都係旅遊公司安排架!
我知係有中餐同越南餐之分啫~但其實大致上都係無乜分別~!


第一日到達,就係響華園食中餐喇~




越南好似全部都係食走地雞~好老嘅感覺同凍食架~但味道ok嘅~~


豬肉~


第二日,越南餐!
Uncle KB同Auntie Ann駛唔駛咁恩愛呀?


越南d辣椒真係夠辣呀~!




越南餐同中餐嘅分別,應該淨係的呢張薄薄嘅米紙~
平時的我都係唔敢食羊肉架~因爲驚羊騷味囖~~但今次我破例~
原因一:~ 想試張米紙!
原因二:~ 佢地啲羊肉真係一啲騷味都無~所以我先敢食咋~!


呢間野~我地食咗兩次~唔係啲野食好味!而係無得揀~
一落機當地嘅導遊已經同我地講咗,由於越南人同我地一樣都係過年,所以啲店鋪全部收工,唔開鋪到5-7日!學校放假10日!
但真係好誇張囖~就連大型超級市場...都唔開呀!






講就講係越南餐~但同我地中餐差唔多~蛋花蜀米湯




呢樣好似係西餐嘅炸洋蔥






河粉湯












終于食到米紙嘅春卷喇~










竟然見到咁得人驚嘅補酒














呢樣係我地夜晚無聊~鼠出街為一見到嘅食物~唔知叫乜~仲知係雞同鴨講~
見住佢整~應該係飯或糯米飯~壓扁~攞去炸~之後鋪上魷魚絲~就搞點喇!
味道唔錯但太油膩喇~一件係7500Dong呀~


咩黎嘅??放心唔係我結婚!
呢樣係導遊請我地食架~其實佢都係做緊生意!
佢話呢樣係越南人結婚嘅必需品喎~
你有樓,有車,有美金,但無送上囍餅(又名“老婆餅”)就係代表你無誠意同唔識做人喎~!又點可以俾個囡嫁俾佢呢?






外層嗰啲好似啫哩咁嘅野~入邊就係椰絲同綠豆沙陷~
我就無買啦~
因爲導遊話好快壞架~越南凍嘅天氣可以放10日,馬拉咁熱最多係3日~
除非你返到屋企放入雪櫃~但要食時又要蒸番淋少少先好味喎~