Thursday, February 21, 2008

越南之旅~旅遊篇

我響越南留下的足跡~


胡志明~
胡志明副水晶棺木就響入邊~個導遊都係嗰句~:假期呀!啲政府人員放曬假,所以無得睇。


我都唔知咩黎架~只不過響河内個市中心見到,手痕影架!


五臺山
五臺山?睇乜野?咪就係爬上山~睇廟再睇咪對面個五座山囖~
你地見我影五臺山個字都唔清喇~又點可能影到對面個五座山呢?









三谷碧洞(俗稱小下龍灣)
三谷碧洞嘅風景都幾靚嘅~但就要坐兩個鐘呢啲小木船~無遮無掩,凍到僵呀!
尤其響洞内~




















文廟(越南首間大學)
佢地似唔似響度拍緊戯呀??
其實佢地正在祭神~佢地拜緊嗰啲都係以前啲狀元!


原來位位狀元爺都係要玩咁大型棋先過癮架??


都係廟一間


方便門??唔知係咪方便用嘅呢??







呢條橋帶你去邊呢??都係廟~


終于又等到遊山玩水嘅時候喇~
我地坐船去環游素有"上海桂林"之稱嘅下龍灣呀~


我之前都去過桂林,感覺其實都差唔多!
但今次我地唔係淨係坐船睇嗰啲自海中凸出奇形怪異狀的天然巨石咁簡單~
而我地係會坐船到天宮洞同頭木洞參觀~


天宮洞+頭木洞


唯一一個天然出入口~


山洞入邊嘅天然噴湖


行完一洞仲有一洞~但呢個洞就無乜特別,因爲導遊話呢個洞以前主要係俾啲官兵收藏兵器架喎~




由頭木洞上影架~就食午餐喇~依然未能見到太陽!


下龍灣的標誌~ 兩隻雞咀緊




傳説手工紡織絲綢布料嘅村莊~萬福古芸村


盛名嘅水上木偶戲
我老竇命令我攞住部機拍Video~仲要成場拍曬~!
我媽仲自己儸住暖包問我~你手唔凍咩?
我: =_="我對手已經凍到僵咗~
但我最佩服啲水上木偶嘅幕後操作人~既然可以企響水入邊~~


2 comments:

Onnzila said...

so enjoy.. here the weather hot like hell..

angie said...

open aircon lo~ XDDDD