Thursday, June 18, 2009

怡保檳城吃喝玩樂(1)30.5至3.6.09

Joey姐大駕光臨馬拉~
由於我冇車去吉隆坡接機~所以派咗我最親愛嘅老婆Tracy同Onnz生去機場!
佢地3個再一齊黎怡保搵我~再一齊上檳城旅遊~yeah!!!
連老細都由新加坡黎到怡保歡迎Joey姐嘅光臨~夠嗮Face屎喇呱~

食完怡保最有名嘅芽菜雞,
食完晚餐梗係要食啲生果架喇!XD
所以帶Joey姐去買榴蓮食喇!!

Joey姐難得見到咁壯觀嘅榴蓮堆~興奮到狂影相!頭獎都唔知中咗幾次喇!

嘩!!嘩!!嘩!!
諗都冇諗過響榴蓮檔遇見紅星揚千嬅呀!
仲要企響我身邊呀~但一時太興奮,唔記得合照添~

可憐嘅Onnz生已經變成紅星揚千嬅助理!
食完宵夜(榴蓮),個個就覺覺豬~準備聼日檳城之旅了!

晨早6點半~爬起身為老細準備早餐,
8點出門,送咗老細去搭巴士,之後就到我地去吃早餐啦!

燉蛋~~其實個個都認爲係Pudding~

福建薄餅

Onnz生依然諗唔通點解怡保d人可以咁早食Satay喎~

怡保嘅豬腸粉~但我都依然認爲佢係河粉~

食飽就把握時間,出發去檳城喇~


路途中欣賞下Onnz生的漫畫吧~

Over! Over! 有發現!Over!
前面有架3色嘅車~

嘩!!The Simpsons呀~~~
你啲咪就係超級粉絲囖~~

Front Look~

Left Look

踏入檳威大橋~~進入檳城喇~~

George Town呀~~

幾經辛苦先搵到間Bungalow~~

多謝老婆Tracy同公司申請到間Staff Bungalow住~~超大呀!

大廳

飯廳

超大

超大間房呀~~Onnz生一個人住呀!
放低啲行李+休息咗一陣+諗下下一站應該到邊度玩(因爲我地全部冇做功課!

諗咁多做乜啫~~食飽先講啦!

咩黎架呢???

鯉魚包,即係Otak-Otak
但ok咋,因爲太淋喇!

蠔煎

黎到檳城點可以唔瘋狂咁大開殺戒架?哈哈哈哈
炒貴刁呀!

檳城福建面=蝦面

第一站~蛇廟!
俾GPS老點咗,以爲好近,點知冇雷公咁遠架!
但都搵到路~

蛇呀~~

J小姐:蛇係攞食架~唔係攞黎睇架!!

好勤力咁,搵第2站~
睇咁多做乜呀?見步行步喇~~

返咗George Town慢慢發掘靚景喇~









好熱呀~~

嘩!有海呀~~~扮下野先!XD



孤獨嘅Onnz生,獨自去偷歡~~eh...Sorry~Sorry~係獨自去攞車!

=_=你有膽就放馬過黎!

馬唔敢放,就轉想放炮??

我個樣咁低能嘅?

城市小孩遇上森林





大鵬展翅



鐘樓





鐵橄欖

冇客,就當街訓覺ing~

偷影人之時,又被人偷影ing~

我: ..................
Onnz: eee.....冇品呀!







粉絲Onnz難得可以同偶像合照!XD

終于停手唔偷影喇!因爲佢好忙囖~~

影~影~影~係時候飯屋企休息下,再出發去食晚餐喇!

3 comments:

Unknown said...

揚千嬅,真有妳得!
哈哈哈哈!

angie said...

揚千嬅有乜唔得喎~hahaha

angie said...
This comment has been removed by the author.