Sunday, June 21, 2009

怡保檳城吃喝玩樂(2)30.5至3.6.09

休息咗一陣,我地又再出發啦!

依~~7點咋喎~~~
我地係咪發夢呀?點解我地去咗歐洲嘅??

返咗去50年代???仲唔係發夢???醒呀!喂~~

面海嘅餐廳呀~~好正呀!仲唔係到咗歐洲??

連Hide都興奮到要影返張相留念呀~~

喂!喂!喂! Hide你做乜識穿我地啫??
車!!唔好玩嘅~~

好靚嘅海皮呀~~可惜唔可以跳落海喇!
咁我地唯有。。。。。。。。。。。。。。。。。

盡情咁瘋狂開餐喇~~

賴尿蝦,花蟹,芝士焗番茄!

青口&鮮蝦~

刺生呀~~

燒魷魚+燒蝦

嘩!!都幾食得喎~~

依~~又有發現喎!

冇訂到生日蛋糕,唯有借Buffet嘅蛋糕定擋喇!
好過冇丫嘛~~
當我地呈上呢碟蛋糕時,個叻仔Onnz竟然問咗一句:~
"你地做乜攞咗人地個Display出黎呀??"
................................你認爲高級餐廳會擺放咁SexyGirl嘅Display俾你地睇咩??

Opps...SexyGirl個身體整到d蛋糕添!!
Onnz你識做喇!

夜景依然好迷人呀~

唯一一張較清嘅相!

好飽~好飽~好飽~食飽懶一懶都應該嘅~hahahaha
因爲真係未試過食到咁足時間架!7點幾,食到個侍應主動黎向我地收錢! XD

老婆你嘅自拍功有待進步!haha

行得好好地架~~突然!!!!!!!!!!!!

。。。。。。。。。。。。。。。。。
佢太HIGH喇!我地3個女人可以點??
因爲仲需要佢帶領我地去Meet 靚女Vanice & Rocker 靚仔Louis From Oracle飲茶架~
因爲我竟然唔記得影相呀!淚~~
飲茶最佳趣事?點點呢度睇漫畫喇!

悠悠閒閒又一日,訓醒又到第二日~~

訓醒做啲乜?仲駛問嘅梗係搵食最重要喇!

檳城~檳城~檳城~又係貴刁呀!

Joey姐嘅清清淡淡藥材麵湯~
Onnz生食乜呢??好似係糯米雞呀!

食飽係時候上升旗山行下喇~
但萬萬冇諗到,星期一都咁多人旅行(雖然係學校假期)
都未到10點,但啲上山嘅纜車飛已經賣到11:30am喇!
上到山咪中午12點,太陽對上?算啦~放棄啦~
所以我地上咗附近小山上,觀賞極樂寺~

但上山的途中~~我&GPS都話到咗,極樂寺~
但個司機好有把握地繼續上山行!
不停向Joey姐介紹途中的榴蓮樹同大樹菠蘿樹~
行到偏僻到冇得偏僻嘅時候~Onnz先投降!

哦~~煙霧彌漫個天!

有進步~有進步~但到底佢要用幾多年先會建築好呢?







Wow~ 好型呀!!XD



兩個避梗太陽個黑白雙殺~XD

飛呀 飛呀 看那紅色蜻蜓飛在藍色天空
遊戲在風中不斷追逐牠的夢
天空是永恆的家 大地就是牠的王國
飛翔是生活
。。。。。。。。。。。。。
我們都已經長大 好多夢正在飛
就像童年看到的紅色的蜻蜓
我們都已經長大 好多夢還要飛
就像現在心目中紅色的蜻蜓


啤咩啤??打電話班馬呀?
乜唔比唱流行歌架??
唔通你想班馬黎唱Metal版??

落山食美食啦~

檳城鼎鼎有名嘅叻沙(Laksa)
位于路邊,前往上極樂寺途中!



叻沙(Laksa)

得一碗嘅??呵呵呵~試味啫!試味啫!

美味嘅Laksa

老婆你都真係好忙喎~

Joey姐對迷你菠蘿極之好奇!XD

教緊Joey姐點揀多辦嘅山竹ing!

拜神用嘅菠蘿

靚女~~~

水族舘~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

Onnzila said...

流行歌? N年前就係!

angie said...

依~~
連你都識呢首歌架??
咁即係話首歌真係夠紅囖!XD
wahahahahha