Tuesday, June 23, 2009

怡保檳城吃喝玩樂(3)30.5至3.6.09

Shopping完,出完血,係時候去啲免費又好玩嘅地方Happy下喇!


咁寫意嘅部車~~


Onnz你要唔要整番個Metal架?因爲Simpsons嘅人地整過喇嘛~~

攞住兩包野,Feng o下Feng o下咁想引誘我呀??

依????咩黎架呢??有啲似士多啤梨喎~但佢唔係囖!

美麗的邂逅~~哈哈哈

藍天白雲,靜望海邊~~


真寫意ar~~~

咩咁吸引???

風景囖~~hahaha

wow~~Joey姐有所發現呀~~

呢張相冇Focus錯呀~主角係後邊嗰對新人呀!呵呵呵~

轉個頭~~~


嘩!嘩!嘩!!發生咩事?Vanice姐做乜刮Onnz生一巴呀??


唔通佢嬲咗Onnz生唔拖佢手仔行沙灘? 定係嬲佢陪得佢唔夠多呢?

我地都係唔好理咁多喇~睇風景喇!

成個Trip唯一一張合照~仲要加埋對新人!XD

eh......................

對新人就咁走咗喇!可能嫌我地煩~XD哈哈哈哈

突然傳來了~好兇殘惡殺嘅狗吠聲!


嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!


Onnz你踩到黑白雙殺條尾呀??如果唔係佢地點會咁嬲死吠你呀?


btw唔係見死不救,而係唔知點救!XD

考考眼力時間,你地見到啲乜?

狂拍寫真嘅老婆大人~XD

喂!喂!喂!有人自殺呀!


Joey姐有乜咁睇唔開呀??有事可以慢慢商量架~唔好做傻事喇~死係解決唔到問題架!!有乜問題,咪去問Mumster囖!佢地一定幫到你架!

哦~咁我唔死啦~!同Mumster講,我想睇Mumster嘅吉他手踩凹個車頂呀!XD

Joey姐執到嘅免費手信,但我地係冒著曬黑咁執架!係咪值得嘉許呢?

曬鹹魚ing~~因爲加咗海水!哈哈哈

3個女人唔只一個虛

望下個天~

舉起包野~~

又黎個招牌動作喇!



孤獨的.................................影







探險返黎喇~~~

嘩!好大個螺呀~~唔知食唔食得架呢?因爲我地發現有4大隻呀!

佢兩個女人擔心緊隻螺響沙灘會唔會曬死呢?


咪傻喇~佢地識得爬到沙灘上曬太陽,自然就有辦法返海底架喇!

好過癮嘅老婆~~

依然好勤力咁尋覓嘅Joey姐~



OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


撞鬼喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~怕!驚!震!


仲唔嗱嗱聲走人咩~~~~~~~~~~~~~~~~走!!!!


因爲約咗Vanice姐去食海鮮丫嘛~~約女又點可以遲到呢?係咪??

特別發現~特別報道~


有隻黑豬哩響Onnz生個座位下邊!俾我急救咗出黎~檢查咗冇受傷!XD

好野~好野~好野~


我地又到海邊喇~~海邊萬歲!哈哈哈哈哈

仲有好浪漫嘅千秋呀~~

依!!佢兩個做乜呀?偷運私貨??


但似傳情多啲囖!哈哈哈哈哈哈


btw..你兩個傳情還傳情,顧及下可憐嘅Hide好啵~~佢食緊沙呀~~

Joey姐~~你係咪幻想緊,同千秋浪漫地盪ing千秋ler~~~XD

呢兩個咁怕丑嘅??行埋會死咩???連後邊嘅亞嬸都哼你地喇~

嗱教精你啦~~呢啲先叫情侶架嘛!

3個女人依然唔只一個虛!XD

4個女人就...............會................會......................


會乜呢??????????

夠嗮迷人嘅海灘~~點捨得走呢?


但Onnz生已經嬲人喇~因爲我地個目的地係海鮮,唔係海邊喎!


哦!唔玩囖~返入去Order海鮮囖!呵呵呵~

姜溶清蒸蜆~~正 X 100

本店嘅發明~煎堆(Cendol)豆腐...我都係第一次品嘗煎堆用於煮餸!!

馬拉盞炒番薯葉~ 超油超辣呀!

瓦煲蒸紅棗魚

皇帝麵~真係好似皇帝咁難相處!XD

鹹蛋黃炒蟹第2正呀~可惜太細隻囖!

5個人,5樣餸~夠飽仲有剩!!!!

又有人眼超超喇!俾面佢~食野~食野~食野~~~


因爲今晚係最後一晚,亦都係Onnz嘅生日正日,


原本準備叫人幫我地準備啲驚喜架!但我地失敗咗~算!


Vanice姐就話反正最後一晚,食盡佢囖~於是帶我地去食最馳名嘅檳城炒貴刁~


啱啱遇到剛剛~冇開喎!


再轉目標飯後生果~~呵呵呵!咪就係食榴蓮當宵夜囖我地~~XD

Vanice嘅好介紹~果然粒粒都係好野!



香味撲鼻~

又香又濃嘅榴蓮

萬分感謝Vanice姐請我地食咁正嘅榴蓮同帶我地到咁正嘅海邊餐廳~


仲之多謝Vanice嘅耐性+帶路!XD


食完飯後生果~我地就返歸修養lu~


趁我地訓教修養嘅時間你地又可以睇睇Onnz生嘅漫畫喇!


最後一日響檳城喇!我地成班都放肆地訓~~訓到8-9點!

晨早就可以聞到陣陣個榴蓮香~因爲再食埋榴蓮當早餐呀~(誇張呢!?)


搞下搞下~都搞到成11點幾先check out出門!!!


出門第一件事~又係去搵食!Vanice介紹咗間茶室食野!


但竟然遇到Oracle's 吉他手James響嗰度開檔,而Oracle's Vocal Louis又響附近所以一起用餐是也~(Haiz...又掛住食,又唔記得影相添!)

第一站~Joey姐指明要去嘅地方!快餐店~~~~但唔係去食雞囖!

又要去扮歐洲風情~~

Hide又要影一張!

古老的天梯!

點解我都Join埋一份嘅???= =


影完歐洲風情~~又去入貨(檳城手信)


再漫無目的地去第2個景點泰國睡佛~


但一入到去,Joey姐就馬上話佢突然感覺唔自在,所以馬上彈番出去~


而我天生就怕,某啲野!所以我第二個彈出去~~

而老婆未到步已經不停講緊電話~~所以唔知咩事!所以傻下傻下咁自己行入去參觀~


誰知佢參觀咗未到5分鐘!彈埋出黎~~hahahahaha


問我點解唔早響喎!哈哈哈 我點知你會傻下傻下咁"鍾"入去喎!哈哈哈


唔再冒險~所以我地選擇響Vanice&檳城道別~返怡保lu~


一個幾鐘車程,好快就到怡保喇!

Joey姐指明一定要食返怡保馳名安記嘅芽菜雞~

又短又肥又爽口嘅怡保芽菜!

又滑又彈牙嘅河粉

好好味嘅雞~XD


好難Order到嘅叉燒!但次次好早就買嗮架!因爲真係好正~~



魚蛋&豬肉丸~~


一向都唔多鍾意食豬肉丸,但呢個真係可以一試,唔油架!



我: 呢啲咪叫做滿載而歸囖~~哈哈哈


Onnz: 你啲咪叫女人囖~~~


係滿到連座位都要讓出黎俾手信坐呀~~XD



宵夜~鹽焗雞!



我地好豪氣地用手幫佢分屍,打開殺戒呀!!


唔經唔覺就黎到尾聲喇~Joey姐聼日就要啪啪PatPat走人喇!


又係時候睇Onnz嘅漫畫兼講ByeBye喇!