Tuesday, October 14, 2008

111008隨機應變

十月十一號~~呢個日子,呢個時間!
理應我地成班應該響雲頂,盡情地High緊~狂叫緊~
但前幾日由於世榮病咗,所以演唱會都Cancelled咗~
而我地成班~假又攞咗~由新加坡坐巴士過黎嘅又到咗~就連香港啲friend都到齊~
左諗諗.....右諗諗.....~不如成班去"嚓"餐勁嘅黎癲番晚~~



老婆介紹咗呢間位于Damansara Jaya 嘅火鍋店食海鮮火鍋!


蟹!蟹!蟹!淨係影到蟹~
因爲我被成班杯葛,話我再咁影落去~佢地全部就會餓到反曬金魚肚喎!


Part Time嘅工作人員~ 一于叫佢再安哥!!


等緊哩兩煲滾之際,不如講解下馬拉嘅火鍋同香港嘅打邊爐嘅分別喇!

馬拉嘅火鍋 vs 香港嘅打邊爐
湯底: 清湯,藥材,冬陰功,粥底 : 清湯,麻辣,沙爹,莞茜皮蛋,鮮茄
材料: 海鮮: 海鮮,豬雞羊牛乜都得
煮法: 駛乜諗一鍋熟 : 逐件逐件落~


因乜解救我會手震嘅呢??
Sorry喎~~Nelson哥同Wendy姐!要唔震嘅就問傑少要喇!!


粉紅Vs鮮紅??你地都好紅喎!!
但唔知有無紅過亞視嗰位紅亞姐呢??因爲人地連行李箱都係紅色架!!


傑少~你咁快收儅架喇??咪咁喇~~陪我再影喇!


傑少: 你慢慢影喇!我睬你都傻呀~~我都係醫包個肚先玩~


N+T:~ 仲影???個個都開動喇!!食咗先玩喇!!

轉眼間.............................
個個飽到Death air lu~~~


突然發現我老婆.......
哦!!駛係佢隔離嗰位紅衫亞叔,整喊我老婆架喇!如果唔係..有條女響佢身邊喊,佢都唔會若無其事喇!!


呢個係做Part Time嗰位仁兄嘅戰利品喎!?
點計佢都唔係食得好多咋喎~仲學人大聲話我食咗成座山咁高!


哈哈哈哈!!我唔震喇!我唔震喇!因爲我改用DC影囖~




唯一一張同我香港friends嘅3人合照毀譽安哥手


Nelson哥嘅眼神有殺氣~~小心!! 小心!!


原來佢都忍唔到手,攞出相機報仇~~


一圍臺7個人~ 4部相機~ 個個扮曬大明星~~ 影呀!影呀!影到個個都有d.......








最後又點可以少咗影番張大合照呢??
(左起)Wendy, Nelson, Angie, 老細Tiong, 老婆Tracy, Onnz & Kitz


臨走前~
Onnz同Kitz話響後院有重大發現喎!
成班鼠咗去睇~果然係有嗰迷你動物園呀!!

好大隻龜仙人呀~~乜佢唔駛去拍電影"龍珠"咩??


呢條係咪蜥蜴黎架!?大到似隻恐龍呀!!


比翼雙飛嘅愛情鳥~
仲有好多架~~蝙蝠俠喇,蛇妖喇,果子狸喇....等等等等....
點解無影??原因都係俾隻蝙蝠俠嚇親~~原本隻蝙蝠俠好乖咁哩響個洞覺覺豬架,但影咗好幾次都影唔好喎~突然隻蝙蝠俠mark大對眼望住我地~嘩!仲唔走得快好世界!!費事蝙蝠俠發起爛渣變身成吸血僵屍呀!!

食玩仲有下文~~
漫畫版?click入Onnzの部落格喇!

5 comments:

Onnzila said...

用450D就手震,甘不如... heyhey~~

angie said...

不如你出錢幫我買多幾個大光圈鏡頭過我咪唔會發生d咁嘅樹囖!!哈哈哈哈

Onnzila said...

搵你老細sponser啦!

angie said...

老細佢俾我吸到乾堂咗~~
哈哈哈哈哈哈

Onnzila said...

吸血鬼!