Friday, October 3, 2008

Pulau Langkawi(浮羅交怡)之淒慘篇(Update)

Pulau Langkawi(浮羅交怡)之淒慘篇
有得去玩都會淒慘??真神奇~~
10月1號淩晨5點起身~我就喉嚨發炎了(其實前晚已經開始癢,亦飲咗清熱茶同蜜糖都無效)~再整多杯蜜糖架吉仔,黎保喉~
等沖涼時,我仲有時間Update Blog叻嘞~~

4個半正常人+半個病人,6點出發去浮羅交怡lu~~~
出發時,個個都正常咁響車度訓到隻豬~~
到達碼頭先得個9點,但已經排長龍咗~


我地買到最早嘅飛都要成11:30am~~
仲有咁多時間,唔駛問亞貴~緊係去醫肚喇!!
亞哥同佢條女排隊買飛~我同Parents就去碼頭隔離嘅經濟食店食野~
但一啲都唔經濟~3個人都食咗成馬幣15蚊左右~

hea下hea下~~







帶少少恐懼咁上船~點知真係出事~~遇上風浪呀!真係PK呀~
讓我再次諗起前幾年坐澳門船個恐懼症~好驚呀!!
全船嘅人類70%嘔到不似人形~連嘔吐袋都不夠供應~
因爲我都嘔咗3次,用做兩個袋早餐全嘔曬,差d連隔夜飯都嘔埋!
真係想死呀!!
就連船上廁所都爆棚~我老竇連肚痛都無得上廁所~

幾經辛苦先到達浮羅交怡~過程真係超級漫長呀~
我老竇一到岸就如飛箭咁沖入廁所"開工"~
真係黑到爆嘅旅程~
因爲一到達都未飲酒,我已經wing wing地啦!坐車都暈!
老竇就開始肚瀉~去到酒店已經塌落床,起唔到身了~~
完全食唔落野~一食野就馬上"開工"~真無陰功!

萬萬無諗到到咗夜晚10點幾~我老竇終于頂唔順了~~馬上叫我媽call我地返黎送佢入急症!醫生話佢係食物中毒!
實行係碼頭嘅經濟米粉唔乾淨~點解我同媽咪無事??因爲媽咪齋食炒米粉,我就加紅咖哩,得老竇加青咖哩!即使係真係咖哩嘅問題~我老早都響船上嘔清曬喇!!

第二日,我地全部都懶得再撲出撲入了~唯有陪老竇攤響床上~攤到11點幾check out先出去搵老竇要嘅寶濟丸同我嘅暈船葯~順道Shopping~勁買朱古力,啤酒,勾勾波鞋,香水,同手錶!!唔曬3個鐘我呢個財政清曬袋~洗錢真係快過開水喉!

錢曬洗,就係要面對我好得人驚嘅船~提前一個鐘Pack定兩粒暈船葯先~
妖!~原來啲葯係止到響船上唔嘔,但成個人依然wing wing地,勁反胃!一落船又斷鞋!就偏偏得我一個無買鞋,好彩有個習慣就係出遠路都會預備個高踭鞋!都未至於要無鞋搵榍走~但就帶著暈+反胃過咗兩日!

慘好鬼驚11月嘅浪添~~老友記得替我再買暈船浪葯呀!!

10 comments:

Onnzila said...

"有"左? heeheeh

angie said...

都可能係有咗~~











海龍王個龍蝦仔!

Onnzila said...

啦啦聲去醫院check下!

angie said...

唔駛喇!!而家d人都用驗孕棒架喇!!

Onnzila said...

睇醫生穩陣d...

angie said...

駛乜咁穩陣喎??
肯定唔會係你經手架喇!!wahahaha

Onnzila said...

=_='

angie said...

咁易又俾我激死喇??kakakakakaz

Яeiki said...

這麼可憐,
出去玩最討厭就是遇到這些事.
那麼你有好好enjoy到你的langwi trip嗎?

angie said...

大半時間都響酒店覺覺豬~~
剩低少少時間食野,其餘時間就狂Shop.
kakakakakakazzzzzz