Tuesday, October 14, 2008

啤一啤~大頭相!

後身仔女....食飽飽返歸訓幾無意思呢!?
Night still young~ 點都要有番個Second round,繼續出去飲番杯,吹下水!
Second Round真係難搞~成班都係老餅~
更本唔知有咩地方係環境又好又好hea~
最終都係我老婆醒!諗到咁浪漫嘅地方飲野~~


有蠟燭喎!?乜仲唔覺得浪漫咩??

以下有段廣告!你地可以唔駛理佢~~










呢兩條茂李~未飲先醉!!竟然大庭廣衆賣廣告~


香港嘅朋友Wendy:~ 佢地搭薹咋!我唔識佢地架!!


香港嘅朋友Nelson:~ 我時運超高~乜都睇唔到!








依!!呢個手勢咁熟口面嘅??


兄弟!影咩呀影??打獲你呀拿??


Opps..Sorry Sorry~ 原來兩位仁兄"目及"緊女~~


個Onnz仲要話Good!? 乜我地個薹無靚女睇咩??


飲完杯酒~


老婆去咗夢游


繼續夢游~~


話咁快已經一點幾,又係時候講Good Night!!

但短短呢幾個鍾真係好開心~
Btw 多謝Nelson教識我地呢句"三碗半牛腩麵"~
去到香港我會好好利用佢架喇!

漫畫版?click入Onnzの部落格喇!

5 comments:

DjKitz said...

Why u upload my ugly pic there !!!

angie said...

Who ask u only got 1 pic wor?
then u should be ask for Onnz y take the pic so ugly lo...kakz

Onnzila said...

ng guan oh xi.....

angie said...

then guan bin ko si?

Onnzila said...

Kitz... wuwu~~