Friday, October 10, 2008

Pulau Langkawi(浮羅交怡)之美食篇

呵呵呵~去得反呀!又點會少得呢篇為食篇呢?如果真係會少咗呢篇野呀!!
你地就要第一時間送我入急症喇!!




黎到島上點都要俾面啲馬騮,飲番粒椰青嘅~~
如果唔係後果可能會俾迪馬騮..........


清清地~叫咗碗鹹菜豆腐湯!!但味道一啲都唔清~好重油味!


煎蠔


軟殼蟹~原本係叫普通炒蟹架!但無曬貨~果然係多人槍蟹~


魷魚又名花枝~依!!明明叫咗"炒魷魚"架!?點解會出咗個炸魷魚架??
算!肚餓喇~~黎唔到咁多架喇!


鹹菜清蒸唔知乜乜魚


好野~

開飯喇!!白飯任裝~~


!!!都唔係為我裝飯嘅~~


俾呢個大佬嗌餸真係靠害嘅~~明知人地喉嚨發炎熱氣中~
但成擡唔係炸就係鹹菜~

搞完一輪番到酒店.................................................


黎到Langkawi又名免稅島,又點可以唔盡情飲死佢呀??
兩枝我最愛嘅藍莓酒同一罐好整嘅SAPPOROビル
(聽人講啤酒係鬼佬涼茶,我又點可以唔飲呢??我熱氣丫嘛!)
都唔係好大罐啫?我媽會幫我飲架嘛!!飲醉咪覺覺豬囖!

第二朝早~


酒店早餐~見到一個背影行黎行去,搵唔到野食!
連我地正常人都搵唔到野食,何況喜一位病人呢!?
間酒店啲早餐真係唔掂到爆紅燈!!

話咁快又到午餐時間~


老竇為自己嗌嘅紫菜湯~清啲丫嘛~


咩餸黎架呢??用蛋包住嘅???
個老闆介紹架!話好好味~係佢酒樓嘅招牌菜之一喎!!
~~~鐵板蛋皮~~


入邊全部都係囃菜+金針菇+魷魚(啡色用水發大嗰種)
啲汁就"傑撻撻"~ 本人就覺得嘛嘛~


第一次見過燒烤蟹~亞哥就猛話想試,其實自己都係~~
原來燒烤真係成隻攞去烤,内臟係要我地自己清~~感覺自己食緊大閘蟹咁
價錢都幾貴~一隻成30幾蚊馬幣(大約成70蚊一隻)架~


清蒸白鯧魚~


炒到過火嘅蠔油介蘭菜


5人5餸~~
個病人都係扒咗幾啖停口~全部要我地黎收服!!
真係飽到金魚反肚!

2 comments:

Яeiki said...

那碟菜應該是菜膽吧?? 不是介蘭~~

angie said...

Dont Know~~
Menu寫介蘭呀~~賬單也是寫介蘭~~