Monday, October 20, 2008

38度


被人強抓作去睇醫生~~
其實都無乜啫??燒38度~傷風~咳~喉嚨發炎...........咋嘛~~
個醫生好似好嚴重咁,又把脈,又聼20+呼吸~~好似我就黎死咁!!
問我要唔要打針???Choy!!打死我都唔俾你打我屎忽架喇!!我寧願食葯呀!!
之後醫生再問我,要唔要醫生紙??我又話唔駛~~我仲返到工!!
個醫生當場應該俾我激死咗~~

原來佢有後着嘅.....見到呢咋葯!!個腦只有一句,駛唔駛咁多呀??
擺明攞我命~!

無力喇~食完葯覺覺豬喇!!

7 comments:

Яeiki said...

都係聽醫生話, 乖乖食曬D藥啦~
有病就要休息, 唔好咁硬頸啦~
陣閒你做做下工就咁一訓不醒點算阿?
乖~聽話~~
早日康復啦~~

angie said...

我都想一覺不醒喎~~
至少唔會好似而家咁~半生半死!!

Яeiki said...

而家咪幾好?
至少你總可以回信~~
今日好D未呀~?

angie said...

Ok喇!!
但d葯真係好勁~~
好似set好時間架!!
食完一陣就會眼訓~~當你訓醒,已經係要服嘅時間!!真係PK呀!!

Яeiki said...

好好養病~~
小心唔好傷到個蘇蝦阿~~
動左胎氣就唔好啦~~

angie said...

蘇蝦???
尋晚已經將佢熱到焗死左喇!!

Hacksan Sam said...

哇。。。你的病好了吗?