Thursday, August 7, 2008

終于等到喇~

吹呀吹~吹呀吹~尋日香港吹8號風球~
吹到一大半嘅航班Delay + Cancelled呀~~真係淒慘呀!
就係因爲咁世榮同亞Paul班機到被逼Delay呀~原本6號旁晚6點幾到嘅班機,Delay到7號淩晨2:58分先啓航,朝早6點28分先到馬拉KLIA呀.......
haiz真係辛苦曬佢地兩位+兩位助理喇!


萬歲~等等等~等到7點幾終于見到世榮同亞Paul出黎喇~幾驚又食白果呀!

我見到佢地嘅第一句~辛苦曬喎~俾困響機場超過12個鐘
亞Paul馬上搶答話 "無呀!我啱啱要上車出發去機場就收到通知Delay喇!
世榮好無奈咁答 "但我已經到咗機場嘞~
Omg~咁即係話世榮辛苦好多~亞Paul走運!避過一関~
erm...唔知世榮響機場入邊有無等到成個人呆曬呢??

依然咁型仔咁Nice咁可愛嘅Paul哥


依然咁靚仔咁溫柔咁斯文嘅WingWing


我手癢想影相~但原來我真係唔得喇!!
張相亞Paul好明顯睇住我忍笑~一影完馬上大笑我~
Paul: 你手震到咁犀利嘅??
我: 我唔掂啦!好震呀我~~crying*
自問自己克服咗同人講野嘅口震同驚青樣~
但我依然克服唔到我一緊張個手勁震個死fish樣~點算好呀??


但響亞Paul笑完我之際~我都暫且放棄咗影相~點鬼知我身邊無拉拉企咗位空中少爺(都幾靚仔架,好似係國泰航空架),要我幫佢渣機,佢要同亞Paul合照喎~鬼整囖~我手震成咁都敢搵我?滴汗ing..唔通你無聽到Paul話我手震都好勁架咩??搵第位人幫你喇!如果唔係後悔嘅會係你呀!!靚仔


一齊搭Lip期間,我試影WingWing個背影....haizzz...依然響度震緊~
無得救架喇我~

4 comments:

Яeiki said...

呢兩條友點解老左咁多架??
咪睇Paul同Wing啦~~
黎睇我團既Kim同Ving啦~~
後生D靓仔D呀嘛~~~呵呵呵呵

講下笑ja!唔準[男女男]架!!!

angie said...

o~你死喇!!
叫我去睇Kim同Ving...因爲佢地後生靚仔!
咁即係話Meo同Ivan咪唔靚仔唔後生囖?
大獲喇你~kakz..

Onnzila said...

阿Pau啊!世榮啊!Beyond 啊!家強啊!家....

angie said...

家......家咩啫??
係咪想講.....
家駒呀~~~