Friday, August 15, 2008

黃貫中X葉世榮Beyond Next Stage大馬搖滾演唱會宣傳活動@金河廣場

8月8號
一場我唯一去到嘅
"黃貫中X葉世榮Beyond Next Stage大馬搖滾演唱會造勢活動"~
因爲第二日我又飛啦~
Paul哥何解你獲獲都揀中同我撞到應一應嘅日子架?我走你黎~

最據代表性嘅一張相!!


8月8號08年8點08分時影架!奧運開幕典禮正式開始!
其實我都無諗過架~係時候老細睇番d相時發現架!


MC 988電臺DJ Jeff~我會一世記得你!!
咁多人唔揀偏偏揀中我~仲要'隊'支Mic黎要我請Paul同世榮出黎!Fish sh!!


hohohoho!!佢兩位咁易請嘅???
咁下次我就一于請你地去我屋企玩喇!!


好開心喎!


當佢地兩位介紹緊佢地演唱會上嘅Supporting Band!
Paul介紹到Lo-Jim時,突然指住我話:~ 我知你鍾意Lo-Jim嘅~~
嘩!嗰下真係Fish爆~~Paul哥你明玩野喎!雖然我迷貝斯手都唔駛幫我唱通街架!仲要響咁多Beyond粉絲面前講~You teach me how to come out and walk in the future ler?係咪想我死得快呢??
到世榮介紹佢隊Band時,由於早知係Ever佢地~所以我口up up咁講曬佢地啲名時,世榮又黎嚇我!
世榮:妹妹仔!你好勁喎!
我只能滴大大汗~妹妹仔???自問都知自己老到要生要死喇!仲叫我妹妹仔!
但聽到輝哥會黎我都差d失控!









抓粉絲上臺玩遊戲時間~~


好明顯世榮同Paul嘅魅力有幾勁喇~BB到婆婆級都有齊~一萬個呀!!


Paul乜樹咁好笑呀??


獎品係海報一張,Beyond 25th周年CD一張同餐券一張!




突發+特別節目安排~~


因爲世榮8月19號生日我地唯有提早幫佢慶祝喇!
希望佢唔會有乜避忌喇!!


一上臺無耐,又輪到Paul'隊'支Mic過我,叫我講野!
傻架!叫我講野~不如一刀捅屎我算喇!


但最終都係我攞Mic但合唱生日歌俾世榮都好啲~~


許完願,就吹蠟燭喇~~


遊戲玩完,蛋糕吹完~係時候開始簽名會喇~~萬歲




兩位手震女~都得得地..............oh no is低低地架!!


我買3張演唱會飛,緊係有3張Poster可以簽3次喇!


轉眼間~就簽曬喇!!




又係時候講Bye~Bye~喇!!


無意中俾我老婆拍到架!Paul個好細心咁叫個MC小心費事跌落薹下!

P/S: 特別多謝~Onnzila嘅幫忙~~原本請佢黎係要佢幫手睇住我老婆~之後去食野嘅!
點知之後佢被逼要充當我臨時攝影師!! Btw~一千萬個多謝!我諗你下次會驚咗我囖!!
Onnzila的感想:~漫畫版

7 comments:

Onnzila said...

大隻Paul!!! 大舊榮....

angie said...

好名~
但你好似少咗句~
from 肥仔安!
kakakakakakaka

Hacksan Sam said...

hi I'm Sam from Singapore, bumped into ur blog while searching for the Beyond Next Stage 2008 concert. Can we be friends? I'm also a Beyond fan and a blogger. My blog is also hosted on blogspot @ http://www.hacksan.com

In June I went for the 家驹 exhibition and even when to his final resting place to pray. By the way, I'm going for the Genting Highlands Concert because I can't make it for the Singaporen one.

angie said...

hi~ nice to meet u!!
I'm also only can go for the Genting Highlands Concert ..I can't make it for the Singaporen one too.

Hacksan Sam said...

Hi Angie, do u noe if Paul and Wing will be coming back to KL/Genting for concert any time soon? =P

angie said...

i didnt hear it & know it at all...

Btw where u heard it ? Izzt true?

Hacksan Sam said...

No I didn't hear any news like that. But just thought that they should because that concert was planned but didn't happen =(