Friday, August 15, 2008

Show後叉叉電

呵~~呵~~呵~~癲完!High完!電都用完喇!
係時候叉叉電喇~鬼叫我成日未食過野咩~就黎餓暈喇!仲唔叉電我就死喇~~
Onnz介紹咗我地黎呢間IZZI食意大利餐喎~原來我老婆都食過呢間嘅野,唯獨是我未食過~~你地好野!!!!!!
其實呢間唔係緊係淨係意大利餐~仲有其它食物架!但唔知點解我地好似淨係Order咗意大利餐嘅食物囖!!

招牌動作必須先黎番張~~


好!!你兩個食過就由你地發板喇!!


花樣少男

唔反lu~~食物一到!緊係開餐最緊要喇~

Izzi's Chicken Wings RM15.80


Pizza Tuna(Tuna,Onions,Black Olive,Dried Chilli, Mozarella Cheese and Tomato) RM32.80


Prawn Linguine With Garlic & Red Chilli RM24.80


乜你地兩個個樣咁架???
老婆你夾雞翼俾Onnz個樣好唔憤喎~~


依~~!!有隻手撻野呀??
嘩!老婆人地撻你野都咁開心嘅??
哦~~原來係有人俾件Pizza過你!!開心喇~~~


哈哈哈哈~我仲開心喎!!
都話娶番個老婆好服侍架喇~我正再享受緊老婆為我切雞翼~


我老婆好專注咁為我隻雞翼解剖中~~~


好似個個都唔夠喉喎~再嗌多樣野食囖!!
叫你地Order多一樣野食啫~駛唔駛兩個一齊擺出咁嘅款呀??


有無咁頭痛呀???死樣!!


依~~你兩個好似突然一齊笑係咪諗到同一個目標呢??


果然心有靈犀~~ 估下邊個隻手指VS邊個嘅手指喇!!哈哈


Order咗依然好勤力咪Menu嘅老婆~


Pizza Pollo Tropicale(Smoked chicken, Mushroom, red bell peeper, pineapple, garlic oil, dried chilli, Mozarella cheese and Tomato. RM32.80

講真其實我地唔係咁大食~但由於食滿RM100蚊,再用CitiBank Card有得扣65%!
我地點可能輸俾佢地喎!


喂~喂~喂~一食飽兩個就嗌交喇??駛唔駛咁快呀??
嘻~嘻~嘻~嘻~
其實一食飽飽,個個都學孫悟空嗰招靈魂出竅


又係佢的招牌動作~


嗰邊~嗰邊~嗰邊有靚女????


Oh~~佢諗緊公主點解一定要嫁王子........


食飽緊係好好咁訓一覺喇!!


P/s:依然多謝Onnz幫手影相~因爲我依然手震中!!

2 comments:

Onnzila said...

花樣少男..? 花痴阿叔就真!

angie said...

特登留番俾你自己講架我~~
哈哈哈哈哈 UM!