Sunday, August 3, 2008

又收禮物?

由於老細生日正日未能同佢慶祝~而佢又同其他人慶祝咗兼吹過蛋糕~~
我呢個路人甲可以慳番蛋糕錢,原本我想送佢PSP,點知老天爺又幫我送埋~
真係慳番我d血汗錢呀!

但我呢個路人甲係咁依都要送番件迷你栗子蛋糕俾佢食喇!
其實係自己突然諗起舊年年尾去香港時有條茂李買咗半打蛋糕俾我食,其中有一款就係栗子蛋糕,我依然念念不忘~


講真香港嗰隻好味好多~可能呢隻蛋糕較小~味道爭dd~
回味之前嘅栗子蛋糕







乜今年"慶"自己生日送人禮物架??


iPod Shuffle
其實係我老細公司周年紀念嘅禮物~老細特別吩咐叫咗佢地一定要留番隻紫色俾佢喎!
紫色???咁又唔駛問亞貴,實係我架喇~~


見老細咁可憐暫借去用住先喇~下個星期就係歸返我架喇!!

6 comments:

Onnzila said...

你就好啦! 又食又拎!

angie said...

你恨唔到咁多架喇!

Яeiki said...

你老細多大??
你送他psp適合嘛??

angie said...

我老細33猛猛~kakzz
係佢要求架~年年都要求遊戲機~
舊年NDS,今年要PSP~希望下年唔好越要越貴喇!

Onnzila said...

下次可能要PS3, XboX ....

angie said...

俾你講中~
我就係驚PS3同Wii