Friday, August 15, 2008

飯後翻轉大曝光

因爲要等我老細嗰班淩晨2點到嘅巴士....所以食完餐飯都11點幾,左諗諗,右諗諗,諗緊要去邊度hea住等時間過~個老婆又太叻~叫我去佢PJ嘅屋企hea~但鎖匙又留響hometown喎!haiz..............
諗咁多做乜??決定到"佢"屋企翻轉又翻轉先~反正第日我都飛囖~老婆又唔駛返工!一于俾佢聼日返公司釣大魚


支Ibanez 吉他熟唔熟口面呀??知唔知邊個架??
算喇!我理得佢係邊個架~解剖咗先叫人認屍喇~


可憐到痴咗膠布嘅吉他


佢頭痴咗啲乜野呢??

HEAVY METAL & THRASH =_=''(係佢逼我影架!)



牛牛好~牛牛妙~牛牛唔會學青蛙叫!!


嘩哈哈哈~人地個吉他背面收藏嘅牛牛大曝光~






以呢啲種種現象黎睇~佢係有咁上下年紀架喇~~~


佢係屬於邊個嘅???好快就會有人黎領屍架喇!!


主人大曝光~睇你個樣都唔要架喇!


老婆我地就黎玩慘支吉他吧~
盡情地擺Pose喇~~


我都黎番張先~~

再深入啲探索時..................我發現...................................

有個紫色吉他Pick響個Acoustic Guitar度呀!!早知撻咗佢!

有隻勁Cutie嘅Hamster呀!!
opps~個副主人竟然叫佢做LazY Rat...唔通想襯番個副主人個名LazY XXXX??(保持神祕感先喎!)


好多老夫子同可樂喎~仲有個粉絲送佢嘅Winnie The Poon扭蛋機呀~~


Simpson冚家都係齊度~粉絲果然名不虛傳~~


無拉拉~走匹馬過黎都有嘅??小女拍拍~~


燈~登~燈~凳~
佢咪就係LazY Rat嘅副主人,LazY Onnz囖!!
哈哈~你睇佢幾開心俾人踩場~~


呢個人彈吉他一啲都唔專心~Failed~Out!!!


呢啲先叫用心...........................良苦


Good Pose ~~ I like it


呢張真係見得人喇~因爲有樣就嚇死人~

好野~翻轉完!就拍拍籮油走人,去巴士站車老細去食宵夜lu~~~

呵呵呵~~唔知Onnz生第二日返工有無釣到大魚食呢??有嘅話又可以慳番午餐錢!

No comments: