Thursday, July 31, 2008

你唔爱我啦

心情低落?老天爺明蝦我嘅~點解咁架??


原本呢幾日應該好多Blog可以寫~但我個腦一片空白~諗唔到野!!


WTF~一日比一日嘅打擊越大~到底我仲挨得幾耐??


個腦唯一不停浮現嘅歌


你唔爱我啦 野仔


callcall左咁耐 次次你亦唔复
实系做左D 又怕我知道
识你识左咁耐 无试过话送花
实系好心先会无端端送礼
成日唔揾 成日唔紧
成日话见但见一阵
态度唔同以前 成个冷淡晒
是但啦 算数啦 唔烦你啦
无人锡我啦
再见啦 无野啦 实在够啦
你唔爱我啦
是但啦 算数啦 又话锡我
话咁快 就变晒 待我几差
再见啦 无野啦 完全嘎啦
你唔爱我啦 come on
听我讲左咁耐 凼下我亦唔得
净系坐左係树话我太多心
等你等左咁耐 有无野同我讲
净係想听多一次BB好爱你
成日唔揾 成日唔紧
成日话见但见一阵
态度唔同以前 成个冷淡晒
是但啦 算数啦 唔烦你啦
无人锡我啦
再见啦 无野啦 实在够啦
你唔爱我啦
是但啦 算数啦 又话锡我
话咁快 就变晒 待我几差
再见啦 无野啦 完全嘎啦
你唔爱我啦
成日唔揾 成日唔紧
成日话见但见一阵
态度唔同以前 成个冷淡晒
是但啦 算数啦 唔烦你啦
无人锡我啦
再见啦 无野啦 实在够啦
你唔爱我啦
是但啦 算数啦 又话锡我
话咁快 就变晒 待我几差
再见啦 无野啦 完全嘎啦
你唔爱我 你唔爱我 你唔爱我 你唔爱我啦




NiBuAiWoLa.mp3 -

8 comments:

Яeiki said...

安琪姊,
你冇事呀嘛???
daijoubu ???

angie said...

だいじょうぶ
心情差發洩下啫~
我仲撐到嘅~

Onnzila said...

cool down..

angie said...

就係Cool完先Feel Down囖~~
Crying..........T_T

Onnzila said...

then mah .. warm up loh.....

angie said...

too fat cant warm up wor...
coz lazy to exercise..kakz

Onnzila said...

fat? then mah... keep fit loh...
:P

angie said...

sound like easy lo~