Wednesday, July 16, 2008

低能 另加 冷笑話

尋日嘅我真係好鬼勁無聊呀~~
無聊到超低能呀!低能到搵咗個Msn友陪我玩低能遊戲...........
咩遊戲??
咪就係餐名大作戰(要講出食物名,而不能重復)

都幾低能架~但咁低能嘅遊戲我竟然可以諗唔到食物名~
諗~諗~諗~諗唔到食物名....我出埋菜名同生果名添!!叻嘞~
但最後俾嗰衰野講我離曬題....我都唔想架~諗唔到呀嘛~
最終俾佢....諗唔到咪唔好諗囖!比賽咩而傢???
eeeeeeeh!咁又陪我玩??哼

******************************************************************
之後臨放工前~
我公司大門前突然有一群人圍咗上去!
老闆娘馬上吩咐我睇住鋪,佢要去睇發生咩事!
由於我個位不能無人睇,所以唯有等老闆娘返黎話我聼咩事!!
原來有人渣渣下電單車突然發羊吊跌咗響我地個鋪頭前面~
.....................
過咗一陣....我突然聽到救傷車聲!
我: (諗住搞爛gag!)救傷車聲喎!救佢架??
老闆娘: 緊係喇!路人甲話佢響短時間已經發咗兩次羊吊架喇!唔可以再渣電單車。
我: 部救傷車真係車佢架!!
我同老闆娘(驚訝): 係喎!效率咁快嘅??
老闆娘問緊Simon兄: 醫院有咁近咩??咁快嘅???
Simon兄: 好近咋嘛~響邊樹嘅邊樹嘅邊樹囖~
我心諗都唔近喎~=_='
Simon兄: 都話唔會好遠囖~救傷車加埋音樂,又點會慢呢??
我: 音樂..............=_=''(你係得嘅!)

P/S: 希望位仁兄無事喇!!

4 comments:

Onnzila said...

估唔到你竟然會諗唔到食物名... hoho'

angie said...

乜唔俾一時諗唔到架?哼~

Яeiki said...

好冷......
在顫抖了...

angie said...

冷勒~~
再加上最近狂下雨,我可要穿寒衣了!