Wednesday, July 2, 2008

歸家の路

早就吩咐老細唔駛送我地機~但萬萬無諗到佢依然安排到唔駛請假,又送到我地機!佩服~~佩服~~

好黑呀我地~上咗部識少少扮代表嘅的士呀!!
佢個死野~都話我地坐廉價機(雖然響馬拉,Airaisa的確係廉價機),死都要送我地到個Budget Terminal~ 話過佢聼好似係響Terminal 1,佢死都唔聼!!
之後到咗Budget Terminal 個counter問咗,真係錯咗,仲要我地搭多輪的士過Terminal 1呀!!淚~~

好彩無遲到,仲趕得切~都仲有少少時間醫肚~~


我碗Mee Siam..(咪問我中文叫乜?因爲我都唔知!)


老細碗雞飯(乜又係雞飯呀???)


小姐碗鴨飯~


用450D拍架~未郁時


一郁就........


算喇~鬼叫我借咗部DC俾我老細過Jakarta玩咩!!




今個機艙不太凍~












嘩!好多蚯蚓呀!!


新加坡的一片土地




終于到咗馬拉嘅土地喇!可以返歸覺覺豬~

No comments: