Thursday, July 24, 2008

Jasonの太太

尋日我哥又買咗隻新嘅玩具貴婦狗返黎喇!其實我哥好早就想買個伴俾Jason,但玩具狗不停起價~但今次格外開恩俾咗同Jason一樣嘅價錢,將呢隻火紅玩具賣咗俾我哥!
好野~萬歲!
BB女未有名架!但我今朝一起身,就自自然然咁叫咗佢做"小潔"(國語發音)...
我哥一聽見就同我唱反調~話叫佢Jessy喎!CHOY!!!我老婆個名黎架~自己無本事溝到人都唔好將個名叫落隻狗度喇!
我叫佢小潔~係希望佢可以做個乾乾淨淨嘅狗女~~
..................................................................................................................................................
Hello~大家好!我叫小潔(應該係暫名)~而家先兩個月大~
請咁多位大哥大姐,高擡貴手千其咪蝦我呀!!

Jason以前個飯碗~亦都係Jason細個時一食完就會哩入去嘅藏身兜兜~
而家已經變成小潔個覺覺豬嘅兜兜喇~




一團白毛就係個Jason~玩搶鏡!


好癢呀~~~
Jason哥你做乜呀??兜兜入邊無狗餅食架喇!!放過我喇!!






我跌喇~我跌喇~
哇。。哇。。哇。。(淚ing) 唔制呀~~Jason哥你做乜咁無品,整跌人架??


怕!怕!姐姐你要睇住我呀!Jason哥不停搞跌我呀!

為咗安全起見,姐姐將我抱到上半空影相!!
姐姐記得睇住睇住~我怕高架!!


呢個咩眼神呀?Jason你想點呀??


我咬~我咬~


我玩~我玩~


我咬完玩,玩完又咬~~


轉眼間~Jason哥你個自私精~連哥哥俾我骨頭你都霸住!
咁我玩咩喎??


Jason哥!!你又搞乜呀??


咀咀??依~唔制!


Jason: 我跟~~


Jason: 我追~~


小潔: 你又想點呀??
Jason: 攻擊你囖~仲駛問亞貴咩?


小潔: 我閃
Jason: 我再攻




小潔: 淚!好喇!好喇!我投降喇~


Jason: 咁咪乖囖~


小潔: 我死喇!我死喇!咪再壓我喇~我喘無到氣喇~~救命呀!


小潔: 係時候到我反擊喇!!


小潔: 慘!輸得真係慘~無陰公~
最後姐姐都將我放返入籠喇~我可以安全咁覺覺豬喇!唔駛驚俾Jason哥蝦~


小潔一入返籠~Jason都可以好安心咁煲劇lu~

Jason: 啲劇好睇丫嘛~我晚晚都等姐姐開"當狗愛上貓"俾我睇架!

4 comments:

Onnzila said...

未夠秤就做太太?

angie said...

係未夠架!!咁咪做住女友先囖!

Яeiki said...

Jason點解總係咁滑突架??
D毛生得咁慢既???

jason睇電視機既樣好可愛~~
不過你應該開D鹹野俾佢睇,
甘至學得快嘛~~

angie said...

好多人都話佢亥突,包括我細佬!kakaz
Jason已經好勤力咁生毛架喇!

Jason已經好鹹濕架喇~~佢再鹹d就真係死得狗多架喇!!kakakakakazzz