Sunday, July 27, 2008

まる玉らーめん

今日午餐去咗間日本拉麵店食拉麵~
呢間我地之前都有嘗試要去食~但嗰次係星期日,3點幾想排隊食入去食,點鬼知好生意到賣曬+3點半休息時間~真陰公!
今次佢地改咗經營方式~無咗休息時間!我地先有機會食到~再加埋我地今次揀咗星期六去食~





日本風味嘅開放式廚房~


等緊野食嘅孤獨老亨。。wahahahahaha


手震的杯


老細碗 チャーシューラーメン+味付け卵-----叉燒拉麵+溏心滷蛋
我嘅 まる玉ラーメン-----Marutama拉麵=招牌拉麵
(偷咗老細嘅溏心滷蛋,其實原本就係我要嘅~哼!)

普通原裝拉麵淨係得一塊叉燒咋,老細碗係加咗叉燒同加咗粒蛋
而我嘅淨係加咗粒蛋(響老細碗度搬過黎啫)~
佢地啲拉麵真係唔係吹水架~
豬骨湯底唔油膩,濃郁得黎又帶啲清爽~
叉燒真係入口入口即化,好滑呀!
溏心滷蛋我的最愛~真係夠曬溏心呀!人地啲淨係得溏心蛋黃咋~佢地嘅連蛋白都帶溏心架!佢無切開兩邊所以無影到個溏心俾你地睇,其實有諗過咬開,我已經失控即食咗入肚lu~唔好意思!


焼きチャーシュー -----燒叉燒
燒得啱啱好外脆内嫩~

水餃子 -----水餃
外皮啱啱好彈牙~啲陷肉扎實帶汁~

老細你好肚餓呀??我啱影完無耐啫~咁快口食淨最後一口麵!佩服佩服


食曬飽飽喇~
但一定要留番啲啲湯~因爲老細話個Menu有寫唔好飲曬啲湯~代表你下次還會再返黎飲番嘅意思喎~
但啲湯實在太正~唔飲曬感覺有啲可惜添!但人地都寫明囖~係咁以留番咁啲啲俾佢喇!


好大塊Menu板挂響大門口~方便啲人客響排隊時間可以諗定要加咩餸先~
夠曬周到~


送埋張名片俾你地自己去幫襯下喇!因爲真係值得食呢間純正日本拉麵!

2 comments:

Яeiki said...

我好羨慕你既生活,
淨係吃吃喝喝拍拍玩玩...
而且你淨係食好鬼貴既野~~

安琪姊,帶我出去玩啦~~

angie said...

有咩好羡慕喎??
表面風光,背後閉毉架~~
我邊有淨係食貴野呀??我依然'足否'街邊檔架!

姐姐我路痴黎架~帶你出街盞迷路,又唔識返歸架!