Friday, July 11, 2008

雨後的點滴

由於發覺自己部新相機鋪咗成寸厚嘅塵~
再加上尋日俾兩位好友...不停send曬啲靚相link黎刺激我!
我見尋晚難得有得早返歸,又啱啱見停咗雨....仲唔趁機會影番啲雨後所遺下的點滴咩!

#1

完整無開閃光燈嘅相~

#2

但影到好幾十張,淨係地呢兩張見得o下人咋~淒涼ing...

#3

終于決意用Marco+Flash黎影.......出黎效果勁滿意呀!!

#4

最愛呢張相!

#5


#6


#7

影...影...影~影到又落返雨連自己都無察覺....好彩相機無樹!!

以下係我手癢之作
#8

用咗第#2張相改咗啲顔色!

#9

呢張來自第#1張相~~

#10

呢張係我無意中,研究ing...之前低調仁兄所教落嘅野時,唔小心按到啲野而搞到架!
你問番我整到啲乜~我都答唔到你!!


以下呢幾張同雨後完全無關~
係之前我friend Kitz少教落我用450D影嘅Art作~
但我今日同佢講咗我點將呢幾張鬼畫符影出黎時~
佢第一個反應係........咩話?你調轉曬黎做??
哈哈哈哈哈.....係喎!(通常似我咁叻嘅人...個腦係反叛啲架喇!)
#11


#12


#13

最like呢張相~亂搞出黎......但又好似見到對天使翼!

7 comments:

Onnzila said...

got try shoot other thing? sun rise? sun set?

angie said...
This comment has been removed by the author.
angie said...

i didnt go out ar...
u got any idea for me? can take inside home 1?

Onnzila said...

toy ah... interior ah.. anything lah!

angie said...

toy ar? Jason toys? very ugly wor~ interior? lagi jialat..my house is empty 1...=_='

Ving Lee said...

kewl camera le ~~~~ wat model is it ? i like the fire leaf !

angie said...

my camera is Canon EOS 450D lo~
fire leaf? izzt u mean the pic no.10 1?