Wednesday, July 2, 2008

不起眼の日本料理(26/06)

我同Onnz約咗老婆出街食日本餐~~

點解會約出去食飯??eeerm.....

但我call我老婆時,佢就真係不停問我~邊個約架??點解會提議到去食日本餐架?

er.......................乜出街食飯一定要有事先食得架咩??食飯唔係為咗要醫肚架咩??

乜有人請食飯唔好咩??

至於我呢個路痴點到達個餐廳嘅威水史,唔駛講直跳到餐廳~

老婆睇Menu都睇得佢咁專心加迷人~~



老婆Tracy:~ 做乜呀你??
我:~ 無樹~無樹~

Hokano寿司



天婦羅



えびこ 寿司


Onnz嘅招牌動作之一!

食野喇~睇咩睇~


你'敲'住啲乜??



影完未呢??你係黎食野定影野架??

Onnz 我相機唔食寿司架!!你慳番喇~自己食喇!



兩位好滿足個樣喎~~唔知個餐廳值幾分呢?

佢欣賞緊啲乜呢??


你伸咁長嘅手過黎做乜??要相機??唔俾!


搞乜呀你Onnz師奶???



我老婆無端端執到個眼鏡......好熟口面喎~~邊個嘅呢??


知你倆個好開心喇~哼!!


多謝Onnz老闆~~~買單有糖送架!!

下次請你食另外一間響1U入邊架!!嗰間老婆介紹架!!好正架~~


2 comments:

Яeiki said...

哇!!你真的去到那裡都帶著照相機...
你真的很享受你的生活哦!
部落格貼的都是你去玩去吃的照片...
每天都看到你去吃好料
怪不得你說什麼都漲,體重也跟著漲咧~~
呵呵呵呵~~~

angie said...

我相機從不離身的~
只不過我的DC借人了~
所以最近要出街,都只剩DSLR了!
他可不輕野~頭痛!!

我哪有吃什麽好料喇~
只不過好奇心重,有新東西都想試而已喇!

體重跟著漲,是女生的最痛呀!!淚~