Tuesday, July 1, 2008

浪漫舘横浜

星期一,老細返咗工~~
我倆女仔襯仲有大約半日時間就繼續去Shopping~因爲我地係傍晚機返馬拉!
但唔知係咪興起一嘅關係,都成11點啲店鋪都未開曬~
由於係咁所以我地左揀右揀終于揀到間"浪漫舘横浜"...黎食早餐
呢度啲咖哩豬扒飯好鬼正架!!照道理我應該有post過架!

難得咁啱仲有最後一Set一人份嘅早餐手工豬扒三文治~
我地兩個要咗喇!!




手つくりカツサンド(日本式の豬扒包)


一人份嘅豬扒三文治(新幣$10.50)






有豬扒三文治食啫,都唔駛開心成咁係話??
Oops...俾小姐發現咗我食豬扒飯/包,都係為咗我最愛嘅豬扒特製果醋而黎!!
之後小姐真係帶咗我去Isetan搵個醬汁,仲笑住講:~你咁鍾意,要唔要買番隻返屋企呀!
erm........你唔通真係要我買番隻返屋企暢飲咩??咪傻喇!除非你炸豬扒過我喇!

No comments: