Sunday, June 29, 2008

驚險的一餐

星期日晚呢餐係我有史以來食得最驚險同最肥的一餐!
由於本人依然生存在我部450D嘅世界入邊~(完全唔知老細應承咗小姐,夜晚要請小姐食蟹!)
傍晚時分老細要求下~我已經煲咗雞湯俾佢地~
而第二日就係星期一,老細老早就將d提款Card交咗俾我,要我聼日好好地帶小姐出街Shopping~
到咗成大約夜晚10:30,老細同小姐竟然話要落街食野(其實我當佢地要食小食當宵夜咋!因爲我煲湯佢地都未飲!)~所以我連銀包都無帶就同佢地落街食野!
但我真係萬萬無諗到佢地係要落街食海鮮架!=_=''但老細個銀包的張50蚊紙咋!
但佢兩個死都要冒險~照嗌蟹食!但我卻在旁擔心緊~到底夠唔夠錢!個老細又懶打死都唔上番去攞Card提款喎!
但好彩~啱啱好仲有兩三蚊剩~


黑椒炒蟹
老細自己話唔鍾意食黑椒架!但響小姐面前就話好好味,開始鍾意食黑椒咗~
老細~~你好野!!


清炒香菇竹筍


新洲米


咁野咗~仲食咁豐富!唔肥死都假喇!!佢地仲有人參雞湯要飲架!!

3 comments:

Onnzila said...

係甘食...猛甘食...搏命食... hehehe

angie said...

係甘肥...猛甘肥...搏命肥... hahaha

Onnzila said...

wuwu~~