Wednesday, June 4, 2008

以前....而家

話説N個月前有隻好靚仔勁Cutie嘅貴婦玩具狗~名叫Jason...
但姐姐嗰衰野就幫我亂起咗好鬼多乳名~
一下叫Babe,一下又寶貝,一下又壞蛋......
但千諗萬諗都無諗到,我短短兩星期會多咗好幾個我好討厭嘅名........


喂~~喂~~喂~~呢隻唔係我....


呢個先係我


我最大嗜好??咪照下自己個靚仔樣囖~~


亂玩~


亂搞~~


我個樣依然最靚仔可愛架!!


上兩個星期我啲毛毛,竟然會發生咗天大悲劇就係打曬結呀!!
但我嘅專業理髮師~竟然佢屋企都有悲劇請咗假~~
大獲喇今次~~大佬話佢自己郁手幫我剪毛毛呀!!死得喇~






大佬!你有剪等於無剪~啲打結地方唔見好轉~反而變本加厲呀!!
重要將我個樣剪到成粒無規律嘅毛毛球咁~~


照完鏡嘅我又點會唔想喊呀???


唔好煩我~~由靚仔變醜男嘅感覺你係唔會明架喇!讓我一個狗自己喊飽佢喇!!

好野!!
尋日我個髮型師,終于返黎喇!!
但萬萬無諗到佢竟然話我啲毛打結打到無葯可救喇~
一定要剷平我啲毛毛,讓毛毛重新生過喎!!


都話唔想影囖~~我個樣勁醜樣呀!!
神呀!!我而家到底似啲乜呀?


我而家到底係玩具狗定鼠鹿狗呢??


但人地話我似臘腸同熱狗多啲囖~~
但主人已經改口叫我做羊咩咩咗喇!淚~~


點算好呢??我幾時先會可以變番以前咁靚仔呢??

突然好想唱小春哥嘅嗰句歌詞:~
神呀~救救我吧!!!

12 comments:

Onnzila said...

鬼整囉!呢D係咪叫鬼剃頭..eh.. 係鬼剃身..!!

angie said...

撞鬼囖~連鬼剃頭都俾你諗到~唔通你試過鬼剃頭??

Onnzila said...

係傳聞已久jeh... 估唔到響呢度會見到..

angie said...

見到鬼呀你??=_="

Яeiki said...

你的狗比我好命!!!!
還有的去理髮....
我都沒錢理髮呢...

angie said...

你係真唔係呀??
你地Band仔唔係長髮先夠型夠Rock架咩??

Яeiki said...

點解將他剪到好似瘌痢狗o甘o既???
好可憐阿!!!!!

angie said...

我都唔想架!!!
鬼叫佢鍾意入廁所玩水呀~~
濕曬身啲毛咪打曬結囖~~
係佢自己攞黎嘅~~db

Яeiki said...

你睇下佢個樣(最後3張相)
幾悽涼阿....
冇陰公囉...搞到我都想喊添...
有狗毛邊個想做瘌痢狗???
都怪你平時冇幫佢梳頭!!

angie said...

又關我事??
係佢主人(即係我哥)粗魯,梳到連把梳都斷咋!!咪賴我呀!我無辜架~~
babe的確好淒涼嘅,淒涼到連我老竇都話佢醜~Babe唯有晚晚都以淚洗面!:P

Яeiki said...

點解玩水就會打結呢??
梗係你冇俾佢用漂柔潤髮素!!!
咪甘孤寒啦~~

angie said...

乜狗都有漂柔潤髮素架咩?
何解我響Pet shop 唔見有嘅??
你有無用過呀??咩牌子架??好唔好用架??潤唔潤架??