Sunday, June 8, 2008

端午節=增肥日??

端午節快樂~
大家有無好勤力咁食粽嘞??
有無食到消化不良呢??
有無人食粽,食到亞媽都唔認得呢??
哈哈哈哈~~

我今年??係咪食咗好多??
eee...今年有亞姨特別為我個人設計嘅粽~你話我食唔食得多呢??
特別設計??有啲乜??
eee...咪就係我最喜愛嘅成粒鹹蛋黃同放滿香菇囖~
哈哈哈哈哈~~

今年唔影相喇~因爲影得太多~驚你地悶親!!嘻嘻嘻

今次我就.........
將sms Copy出黎喇~!!
因爲自己覺得一個勁搞野,一個勁低能

輕輕解開你的腰帶,
慢慢脫掉你的外套,
裸露出你豐滿肌膚,
散發了誘人芳香,
忍不住咬你一口
............................
............................
朋友!別向歪喲!
食粽子.......嘻嘻.....
端午節快樂

*****************************************************************
端午節來臨,亞平送兩粒粽子給英國籍的同事米高,並給他講端午節的由來。
第二天,米高踫到亞平,高興地拉著他的手說:"你昨天講的故事真動人,你送的中國壽司也很好吃,只是那片包米飯的蔬菜實在太硬了!"
亞平:"不是吧......!?你連粽葉都吃??"
端午節快樂

btw~唔知今年肥仔有無畫漫畫呢??

2 comments:

Яeiki said...

成粒蛋黃???!!!
膽固醇好高o既喔!!!你唔驚肥就冇相干~~
btw,粽裡面我最鍾意o既係肥肉&風栗!!
好好味阿!!!!!!

angie said...

我專食膽固醇高嘅野架!!XDD死未~
食d膽固醇高嘅野會肥架咩??唔係會暈咋咩??

肥肉?好肥喎:P~~
風栗?我以前唔敢食,而家鍾意咗n_n