Sunday, June 1, 2008

係咁依喇!!

今年我講過生日無禮物就真係無禮物架喇~


因爲窮加唔想用腦諗囖~(老婆有份教我架!哈哈哈)


係咁依就請你呢位大爺食餐飯補數喇!!eeee..但好似一粒飯都無入到佢肚喎???點算?


但都多謝你合作嘅!!但咁合作都係無獎囖!!



鐵板蠔



清炒豆苗



冬陰功椰子蝦



鹹蛋蟹



芒果賴尿蝦



嘩~3個人嗌咗咁多野~睇番都滴汗!



你位大爺都幾細食架喎?嗌咗咁多野你竟然咁快收手??


要我同我老婆包低??


大佬!!我同我老婆飽到想死呀!


你好野!你今日大曬~你Win!!


P/S:今餐無人樣出場原因,主角話低調~我無化妝個樣勁殘~我老婆?因爲張張相都有我響佢邊皮,佢緊係都無得出鏡喇!!哼~


No comments: