Friday, June 27, 2008

新機第一影~韓國餐

新機在手~連有得食都唔理嘅我~無得救架喇!
餐單又唔睇,食乜都唔理~
老細同小姐同聲同氣咁講我~:"唔駛問佢要食乜架喇!佢有相機在手,連飯都唔駛食架喇~由佢影飽喇!"
哈哈哈哈~我的確唔駛食架喇!我要好好玩殘部機先~~


韓國餐~又點可以無韓文呢??








好勤力睇緊餐單嘅老細


老細你。。。。




小姐。。。點餸有咁難嗎??


小姐~你真係個好幫手!


我杯韓國姜茶~
我都係鍾意中國姜茶多啲


老細同小姐嘅果汁~橙汁Vs唔知咩果汁
(因爲我真係個心響相機度,佢地做乜,嗌乜我都唔知)


我最愛食嘅泡菜!


必有嘅韓國伴菜


小姐個樣幾Enjoy~


原來老細佢地嗌咗個2人套餐~


清炒時菜

正宗人參雞湯




好好味喎個樣~



條女幫緊我地攪緊“石鍋什錦飯(牛肉)”


一人一細碗~啱啱好


燒秋刀魚


小姐份~香滑什果西米露




個個都食到一乾二淨~飽飽!


埋住~我地係有食剩條人參架!!


小姐~食飽就咪垂頭喪氣喇!我包相機合同Lens雜誌都唔係好重啫!?


好大條人參呀!!


咁咪可愛迷人

老細話佢都要黎番張喎!

P/s:我打完呢個Blog時先發現~佢地嗌嘅二人套餐係有送生果架!但點解無出到嘅?
我地食完好耐~hea響餐廳都有一段時間,都無人攞生果過我地嘅??
但算喇~佢地兩個嗌咗套餐有生果送都唔知!

No comments: