Friday, June 27, 2008

亞坤之後再食puff

係時候公佈我到咗邊喇~
但唔駛我講,見到呢個"亞坤"都知喇~係話?

Order緊野嘅老細!


我最最最最最最最最最最嘅生熟蛋


開蛋.....




正唔正呢??


我杯茶



飲曬lu

食完亞坤啲蛋,飲完亞坤啲茶!
小姐一出到門口見到隔離間鋪有Puff賣,話想食喎~ =_="
我啱啱食咗兩粒蛋好飽喇!唯有排隊幫小姐買個Puff俾佢食喇!


好多人排隊


好多口味


小姐~我排隊幫你買puff你竟然可以笑得咁開心!!?


呢兩個襯我排隊買puff時,偷玩自拍喎!得架喇佢地~


小姐要嘅peant butter puff~




睇住個puff笑得咁開心~真係可以攞你生招牌喇!

No comments: