Thursday, June 19, 2008

爺爺生日

我真係有老人癡呆症架~癡呆到連日子都記錯~


星期2已經當星期3咁過,仲當咪嗰日就係我爺爺生日添!


Call曬齊姨媽姑姐出街食飯之後,我先發現星期2係初14未到初15~瘀爆呀!!


但我呢個錯有錯着~嫲嫲話唔曬改時間,因爲初15佢食齋~所以提早食飯,星期3先食蛋糕!!






仲有幾樣餸無影到~因爲個個都好餓~費事打攪人喇~


但佢地啲金香炒蟹係勁到爆曬燈架!!


初15生日lu~



芒果味蛋糕~唔曬問亞貴緊係我買架喇!!







祝你生日快樂~ X 4



吹蠟燭~吹蠟燭~吹蠟燭~




嫲嫲等緊乜呢??



咪等緊........我爺爺餵佢食囖~~~


蛋糕唔Sweet都俾佢兩佬搞到Sweet曬喇!!


erm...聼日又到我公公生日喇!星期六我無福分食大餐!

2 comments:

Яeiki said...

爺爺奶奶o甘大年紀左總o甘恩愛
真係俾佢地搞到sweet曬~~~

angie said...

你啲唔係個個都學到架!!