Friday, June 13, 2008

好久不見龜

Hi~大家仲記唔記得我地呢對孖寳龜兄弟呢??
自從今年唐人新年期間,個衰女包主人就將我倆送番Hometown喇!
就去咗旅行~
到而傢連返怡保都唔帶我地返去,將我地留響Hometown陪孤獨老竇~~


咁耐無見~~你地又估下我地邊個係大龜邊個係細龜??


嘩!!走"龜"呀!!!
走龜之下~見唔見我手中有隻龜架??我都好忙下架!!


好易分嘅大細乖乖~~


細乖響手中已經咁大喇!!
至於大乖有幾大,唔曬我講喇!!





細龜


大龜


兄弟!Ready???

Run.....Run......Run......

由於佢兩隻太唔聼話~細龜俾我反轉咗~哼!同我斗,無咁易~


邊鬼個用Pat Pat對住我??找屎呀??

2 comments:

Onnzila said...

衰女包主人有新歡Jason啦!唔睬你地啦!

angie said...

冤枉呀~~~我邊有咁衰格呀??