Tuesday, June 10, 2008

懷念家駒~

今日一返工就忙忙忙~
忙到而家先有得喘氣~
仲勁肚餓到死我添呀~
但今日係咩日子??
係Beyond粉絲嘅都會知道~係家駒生祭!
笑也不是!哭也不是!
只能.......
聼聲回味!睇相懷念!
祝遠方的他~
可以過的快樂~
繼續佢嘅理想!!
希望家駒收到我們的寄語與溫暖!

由於上星期有兩位不停Send Beyond放暑假條片俾我睇~~
所以又勾起我啲.....
我趁星期六返咗Hometown...響一個無車,無人...得番一隻狗同兩隻乖龜嘅環境下,
我抄番咗Beyond放暑假黎重溫~

好挂住你呀家駒



3 comments:

Яeiki said...

從我認識音樂開始,我也有接觸到beyond,
不知道為什麼,他們就是無法吸引到我.
團名,曲風,造型,台風都不出色.
但很失禮的說,我覺得他們很土..
不知道啦,可能是我的taste怪也說不定.
不過我承認,家駒的確是人才一個.
看得出他的努力,看得出他的領導能力.
看得出他的恆心,看得出他對音樂的熱愛.
嗯!希望在遠方的他過的快樂.

angie said...

diff ppl diff taste & style to like their artist & songs~ kakzzz

Unknown said...

我早幾天和朋友在旺角火車站辦了一次紀念活動
http://www.turn-a.org/cefca/read.php?269

只屬街頭玩樂性質, 表演得爛請別見笑