Sunday, June 1, 2008

六一加生日齊快樂

嘻嘻嘻~
六一兒童節點都要開開心心咁過嘅~
話曬我依然都係一個超級大細路呀嘛~~有得"反"緊係唔會少咗我喇!!
但我都希望響四川災區嘅所有小朋友,都可以開開心心咁度過~
唔開心嘅事與物~暫且擺埋一邊!

以下嘅蛋糕送給
全世界嘅小朋友 & 全世界嘅大細路喇!




eee~~好似係有個超級大細路生日喎??係咪呀??安哥??
由於唔知有無機會請你食飯~所以就勉爲其難~收下呢兩個奇怪又啱你嘅蛋糕喇!!




Uncle Simpson話祝你:~
生日快樂~
身體健康~

年年益壽~

長命百歲~

老當益壯~
富裕東海~
壽比南山~
后宮三千~
早生貴子~
兒孫滿堂~

OMG!~ Uncle Simpson好似飲大咗~唔關我樹!

5 comments:

Onnzila said...

wah!!! Simpson 蛋糕啊!

Onnzila said...

可唔可以整件黎?

angie said...

得嘅~今晚夜d就有得食架喇!!

Onnzila said...

后宮三千.... 攞你命三千就有!

angie said...

我條命唔值3千架喎~~wuwuwuwu~~