Friday, July 25, 2008

3餸無湯

好耐都無煮飯嘅我,今晚係咁宜~煮番一餐無湯飯喇!
其實唔係唔想煲湯,而係我將個煲攞咗去煲肉~所以今晚無湯飲~~




呢味咪鬼問我叫咩餸~因爲我都唔知~我都係順老細意思,放入佢愛食嘅豬腩肉,竹筍,同腐竹咋!
本小姐真係唔係幾Like腐竹味~


為咗慰勞老細,重本啲煎咗塊鱈魚


蝦米炒豆苗~



好野~萬歲~


飯後的甜品~Donut呀!

有我最最最愛嘅藍莓同杏仁果~(杏仁味已入我肚lu~)

太正喇~包死都願意~

2 comments:

Onnzila said...

mm... donut..

angie said...

Uncle Simpson~
want to eat Donut?